آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دولاباری تفلیس

هتل دولاباری تفلیس
dolabauri Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل دولاباری

چرا هتل دولاباری dulabauri Hotel 

هتل دولاباری هتلی چهار ستاره در منطقه آولاباری شهر تفلیس می‌باشد. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی مناسب و خوب در هتل داشته باشید. نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل درای برج تفلیس می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل دولاباری dulabauri Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود.
برای آنکه خستگی‌های خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به مرکز اسپای هتل سری بزنید. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. در صورت نیاز به خدمات شستشو خشکشویی و اتوشویی نیز با پرداخت هزینه در دسترس می‌باشد.
هتل دولاباری برای سرگرمی شما امکاناتی تدارک دیده تا اوقات فراغت میهمانان از لحظاتی مفرح، سرشار از شادی و نشاط لبریز گردد. از جمله این امکانات می‌توان به تور کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های محلی، تورهای پیاده روی، سرگرمی‌های شبانه اشاره کرد. انبار چمدان، آرایشگاه، اجاره خودرو از جمله امکانات دیگر این هتل چهارستاره می‌باشد. با توجه به قوانین هتل استعمال سیگار در هتل مجاز نیست بجز در مکان‌های اختصاص یافته برای این منظور. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی در هتل امکان پذیر نمی‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل دولاباری  dulabauri Hotel

هتل چهار ستاره دولاباری دارای 31 واحد اقامتی برای اقامت مسافران و گردشگران تور گرجستان می‌باشد. هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می‌باشد. اتاق‌های هتل چشم اندازهایی زیبا از شهر و باغ ارائه می‌دهند. تمامی اتاق‌ها به حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی مجهز بوده و در همه آن‌ها مینی بار، میز و اینترنت وای فای در دسترس می‌باشد .

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس با منظره پانوراما 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره اکونومی 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا:

- فاصله تا باغ های کاخ عروسی 300 متر
- فاصله تا انبار تراموا-ترولیبوس سابق ایسانی 550 متر
- فاصله تا پارک رئیس جمهور حیدر علی اف 1.7 کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا 2 کیلومتر
- فاصله تا شهردار میدان شالوا دولیدزه 2.1 کیلومتر 
- فاصله تا پل صلح 2.2 کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان 2.4 کیلومتر
- فاصله تا جنب میدان گودیاشویلی 2.5 کیلومتر
- فاصله تا محل صبحانه کافه/بار 300 متر
- فاصله تا میدان آزادی 2.7 کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس 4.1 کیلومتر
- فاصله تا باغ سماعیه 4.1 کیلومتر
- فاصله تا پل ملکه تامار 5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل دولاباری ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2