آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلمبی تفلیس

هتل کلمبی تفلیس
colombi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل کلمبی

چرا هتل کلمبی Colombi Hotel

هتل کلمبی هتلی چهار ستاره در شهر تفلیس گرجستان می‌باشد. ارائه امکانات این هتل درخور یک هتل چهار ستاره می‌باشد اگر می‌خواهید در یک هتل دنج و زیبا اقامت داشته باشید این هتل گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. این هتل همواره موفق عمل می‌کند و رضایت بالایی از مسافرانش کسب کرده است.

خدمات و امکانات هتل کلمبی Colombi Hotel

هتل کلمبی دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل 24 ساعته در پذیرش حضور داشته و به گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. پخش موسیقی زنده در رستوران موجب شده تا هنگام صرف غذا لذت بیشتری ببرید. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شود. در ضمن به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید.
برای تماشای تلویزیون به لانژ اشتراکی بروید. از استعمال دخانیات در هر مکانی به جز قسمتی که به این منظور ایجاد شده است خودداری کنید. هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات می‌باشد که میهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این فضاها و امکانات موجود در آنها استفاده کنند. فروشگاه، خدمات ارزی، کرایه ماشین، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات هتل کلمبی می‌باشد که برای رفاه شما در نظر گرفته است.

اتاق‌ها و امکانات هتل کلمبی Colombi Hotel

همه اتاق‌ها به تراس مجهز می‌باشند و چشم اندازی خیره کننده به محوطه زیبای تفلیس دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، مبلمان، تلفن، تلویزیون، بالکن، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند. 

فاصله هتل تا

- فاصله تا خانه اوپرا 4.5 کیلومتر
- فاصله تا تئاتر روستاولی 4.8 کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی 5.6 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه تفلیس 23 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل کلمبی ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2