آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لایک تفلیس

هتل لایک تفلیس
like Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل لایک

چرا هتل لایک Like Hotel

هتل لایک تفلیس (Like Hotel Tbilisi) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است این هتل سه ستاره به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی هم دارد. است که در 29 ژوئن 2021 به بهره برداری رسیده است. با توجه به نوساز بودن این هتل تفلیس؛ می‌طلبد که خواهان بسیاری داشته باشد. با این که هتل لایک تفلیس امکانات بسیار کمی دارد، اما به دلیل موقعیت مکانی عالی خود همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. 

خدمات و امکانات هتل لایک Like Hotel 

برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است.
رستوران هتل لایک منویی از انواع غذاهای محلی و گرجی برای مهمانان گرجستان در سه وعده صبحانه نهار و شام ارائه می‌دهد. است. از امکانات تفریحی Hotel like Tbilisi می‌توان به بیلیارد و تنیس روی میز اشاره کرد. از مزایای این هتل نسبت به هتل‌های دیگر ورود مجاز حیوانات خانگی می‌باشد. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.

اتاق‌ها و امکانات هتل لایک Like Hotel

این هتل دارای 18 اتاق می‌باشد که اتاق‌ها تقریبا روزی دو بار نظافت می‌شوند. در تمام اتاق‌های هتل لایک سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب با کانال‌های ماهواره ای، وسایل و ظروف آشپزی، یخچال، تراس، کتری برقی، حمام با سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ایستگاه مترو روستاولی 0.6 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه قطار مرکزی تفلیس 2.7 کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس 1.1 کیلومتر
- فاصله تا میدان قهرمانان 1.5 کیلومتر
- فاصله تا پارک پوشکین 0.7 کیلومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری 1.2 کیلومتر

- فاصله تا باغ گیاه شناسی 1.5 کیلومتر 
- فاصله تا کلیسای جامع سامبا 1.4 کیلومتر
- فاصله تا کلیسای جامع سنت جورج 1.2 کیلومتر
- فاصله تا میدان انقلاب رز 0.5 کیلومتر

- فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 175 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لایک ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
تنیس اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2