آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ردلاین تفلیس

هتل ردلاین تفلیس
redline Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ردلاین

چرا هتل ردلاین Redline Hotel

هتل ردلاین Redline Hotel هتلی چهار ستاره و لوکس در منطقه چاگورتی شهر تفلیس واقع شده و در فاصله‌ ۲ کیلومتری از تئاتر روستاولی قرار دارد. این هتل در نزدیکی جاذبه هایی دیدنی مانند سالن کنسرت، باغ وحش و سیرک تفلیس واقع شده است.

 خدمات و امکانات هتل ردلاین Redline Hotel

 کارکنان بخش پذیرش هتل Redline Hotel Tbilisi به صورت 24 ساعته از مهمانان پذیرایی می‌کنند. این افراد که به سه زبان گرجی، روسی و انگلیسی تسلط دارند. دتراس و فضای سبز هتل ردلاین زیبایی این هتل را دوچندان کرده است و می‌توانید در آن‌جا استراحت کنید و هوایی تازه کنید.
از جمله مزیت‌های هتل ردلاین ارائه خدمات و امکانت برای افراد ناتوان و کم توان می‌باشد. دسترسی به ویلچر موجب شده تا افراد ناتوان هم بتوانند اقامتی دلچسب در هتل داشته باشند. ضمن این که خدمات ویژه معلولین از طریق نشانه‌های لمسی هم در این هتل ارائه می‌شود. وجود امکاناتی نظیر دستگاه فتوکپی و خدمات فکس، دستگاه خودپرداز، محوطه مجاز برای استعمال دخانیات در هتل برای رفاه مسافران فراهم شده‌است.
نزدیک ترین فرودگاه به هتل ردلاین فرودگاه بین‌المللی تفلیس می‌باشد و دسترسی به آن از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر می‌باشد. مسافران عزیز می‌توانند از صبحانه هتل هر روز لذت ببرند. در ضمن منطقه اطراف هتل برای پیاده روی مناسب می‌باشد همچنین کرایه دوچرخه برای گشت و گذار در هتل در دسترس می‌باشد همینطور در صورت لزوم خدمات خشکشویی و اتوشویی برای شما فراهم شده است.
دسترسی به اینترنت بی‌سیم به مهمانان این امکان را می دهد که در تعطیلات در ارتباط بمانند همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها وامکانات هتل ردلاین  RedLine Hotel 

این هتل 53 اتاق دارد. اتاق‌های هتل ردلاین بزرگ و نورگیر و با رنگ آمیزی روح نوازی است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. دیوارپوش‌های زیبا و خوش‌نقش و موکت‌های کفپوشِ، زیبایی این اتاق‌ها را دوچندان کرده است. اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب‌های استاندارد، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره ارزان قیمت 1 تخت دونفره
- اتاق استاندارد ملکه- 1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره 1 تخت دونفره
- اتاق ملکه- 1 تخت دونفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور ملکه 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره

- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره بزرگ

- سوئیت جونیور لوکس 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت ملکه 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور توئین 2 تخت یک نفره
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق خانواده استاندارد 2 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱۵ دقیقه پیاده روی

- فاصله تا میدان قهرمانان: ۱۹ دقیقه پیاده روی

- فاصله تا میدان آزادی: ۳۰ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا تالار شهر تفلیس: ۳۱ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا خیابان شاردنی:‌۳۴دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ردلاین ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2