آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن ایج استانبول

هتل گلدن ایج استانبول
golden age Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گلدن ایج

چرا هتل گلدن ایج Golden Age Hotel

هتل گلدن ایج Golden age یک هتل چهار ستاره در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول است که یک دقیقه با ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. معماری این هتل الهام گرفته از طراحی‌های سنتی ترکیه‌ایی است که بسیار مورد توجه مهمانان و گردشگران قرار می‌گیرد. فضای سبزی در داخل هتل قرار دارد که مناسب پیاده روی و گردش می‌باشد. علاوه بر آن دراین هتل فضایی برای دراز کشیدن و لذت بردن از آفتاب برای مهمان قرار داده شده است.

امکانات هتل گلدن ایج:

بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و مهمانان برای گرفتن اطلاعات می توانند به این بخش مراجعه نمایند. رستورانی در هتل به نام Le Coq  وجود دارد که در آن صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و ناهار و شام را نیز با منوی بین‌المللی سرو می‌کند. در لابی نیز می‌توانید به قسمت بار رفته و نوشیدنی‌های خنک و یا قهوه بنوشید.

در هتل گلدج ایج هم استخر رو باز و هم استخر سرپوشیده قرار دارد و خدماتی مانند سونا، اسپا و ماساژ نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از امکانات دیگر هتل گلدن ایج می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی با پرداخت هزینه اضافه، امکانات مخصوص افراد سالمند و ناتوان، امکام اجاره خودرو، خدمات مبادله ارز اشاره کرد. در این هتل ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شود. خدمات پرستاری و نگهداری از کودکان در داخل هتل انجام می‌شود .

اتاق‌ها و امکانات هتل گلدن ایج:

اتاق‌های هتل به سبک ترکی و با رنگ‌های گرم به همراه مبلمانی زیبا طراحی شده‌اند. در تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده نمایید. بعضی از اتاق‌ها دارای تراس هستند که می‌توانید در آنجا بنشینید و یا آفتاب بگیرید.

انواع اتاق‌های هتل:

_ استاندارد دبل / متراژ 26 متر مربع

_ استاندارد سینگل / متراژ 25 متر مربع

_ استاندارد تریپل / متراژ 27 متر مربع

_ استاندارد دبل سینگل / متراژ 20 متر مربع

اطلاعات:

_ ورود حیوانات به هتل ممنوع است.

** ساعت تحویل اتاق 14:00 _ ساعت تخلیه اتاق 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل گلدن ایج ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی روزنامه ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2