<p>&lt;p&gt;هتل قصر طلایی&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل قصر طلایی مشهد&lt;/p&gt;&lt;p&gt;تور مشهد&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل مشهد&lt;/p&gt;</p><p>&lt;p&gt;تور مشهد&lt;/p&gt;&lt;p&gt;تور ارزان&lt;/p&gt;&lt;p&gt;تور داخلی&lt;/p&gt;</p><p>تور لحظه آخری</p><p>تور لحظه آخری مشهد</p><p>تور ارزان قیمت مشهد</p><p>جاذبه های مشهد</p><p>خرید آنلاین</p><p>هتل های مشهد</p><p>تور زمینی مشهد</p><p>تور قطار مشهد</p><p>تور اتوبوس مشهد</p><p></p><p></p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد
ghasr talaei mashhad Hotel مشهد
درجه هتل:
هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با بهره گیری از معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی طراحی شده است و یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در مشهد محسوب می شود.

لابی این هتل به قدری وسیع است که به 3 قسمت تقسیم شده است: یک قسمت لابی مربوط به پذیرایی مهمانان در بدو ورود است. قسمت دیگر این لابی فضایی به عنوان کافی شاپ دارد که به صورت 24 ساعته با منوی متنوع آماده خدمت رساتی به میهمانان هتل می باشد در قسمت سوم لابی نیز یک لابی لانژ تعبیه شده است که فضایی فوق العاده آرام دارد و برای قرار ها و ملاقات های کاری و دوستانه بهترین گزینه است.

از خدماتی که هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به میهمانان خود ارائه می دهد می توان به ماساژ داخل اتاق اشاره کرد. به این صورت که در صورت درخواست میهمانان میتوانند خدمات ماساژ را داخل اتاق خود دریافت کنند.

انواع اتاق ها: پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیو، امپریال.

خدمات رایگان هتل بین المللی قصر طلایی مشهد: مینی بار، ارائه خدمات مجموعه آبی و سالن بدنسازی، ترانسفر رفت و برگشت مهمانان از فرودگاه و راه آهن با مینی بوس های هتل به صورت 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت به حرم.

** ساعت تحویل اتاق: 15:00-ساعت تخلیه اتاق:12:00 **

قوانین و مقررات:

 پذیرش خانم تنها و متاهل فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد الزامی است.

پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه و با مهر برجسته به همراه کارت ملی و شناسنامه زوجین امکان پذیر است.

در صورت همراه نداشن مدارک شناسایی، با تایید و نامه از اداره اماکن پذیرش صورت می گیرد.

قوانین خردسال:

هزینه برای اقامت کودک خردسال (زیر 2 سال) رایگان، بین 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می گردد.

قوانین کنسلی:

هزینه ابطال، تغییر نام و تغییر تاریخ ورود از لحظه صدور واچر تا ساعت 18 روز قبل از ورود 15 درصد از هزینه کل اتاق های شب اول و از ساعت 18 به بعد کل اتاق های شب اول جریمه خواهد شد.

امکانات و خدمات هتل قصر طلایی مشهد ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی نمازخانه خودپرداز ویلچر خدمات معلولین
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی تراس
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2