آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تکسیم اکسپرس استانبول

هتل تکسیم اکسپرس استانبول
taksim express Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تکسیم اکسپرس

چرا هتل تکسیم اکسپرس Taksim Express Hotel

هتل تکسیم اکسپرس هتل چهارستاره با نمایی شیک و امکاناتی مدرن در منطقه شیشلی استانبول است. و نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت‌های مقرون به صرفه دارند. یکی از مزایای این هتل موقعیت مکانی خوب و نزدیک بودن به میدان تکسیم و مراکز تجاری و رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌باشد .

خدمات و امکانات هتل تکسیم اکپرس Taksim Express Hotel:

این هتل رستورانی بسیار زیبا دارد و چشم‌اندازی از تنگه بسفر را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد و در رستوران این هتل منویی از انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی لذیذ طبخ و به صورت سلف سرو می‌شود. همچنین منویی مخصوص غذای کودکان وجود دارد که کودکان می‌توانند وعده غذایی خود را از آن انتخاب کنند. این هتل هرروز صبحانه را برای مهمانان از ساعت 7 الی 10 صبح سرو می‌کند. همچنین در سالن بارهتل انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم و نوشیدنی‌های الکلی برای مهمانان سرو می‌شود.
برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید ؛ از امکانات و خدمات ارائه‌ شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو درهتل تکسیم اکسپرس در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. برای تجار و مسافرانی که برای سفرهای کاری به این هتل سفرکرده‌اند تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است.
از امکانات دیگر این هتل می‌توان به سرویس شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، آسانسور، اجاره اتومبیل و دوچرخه اشاره کرد. برای تبدیل ارز نیزمی‌توانید به صرافی موجود در هتل سربزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید. از مزایای خوب دیگر این هتل فراهم شدن امکان رفت و آمد راحت افراد معلول درهتل تکسیم اکسپرس می‌باشد. 

اتاق‌ها و امکانات هتل تکسیم اکسپرس Taksim Express Hotel:

هتل دارای 108 واحد اقامتی می باشد اتاق‌هایی با طراحی و ودیزاین مدرن که یکی دیگر از مزیت‌های خوب این هتل بشمار می‌رود. تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، عایق صدا، صندوق امانات، امکانات ویژه معلولین، چای ساز و قهوه ساز، یخچال با مینی بار و حمام اختصاصی با دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان می‌باشند.

انواع اتاق‌ها:

 اتاق‌های سوپریور دو نفره

اتاق‌های دولوکس دو نفره
اتاق‌‌های دونفره اقتصادی

فاصله هتل تا:
- موزه نظامی 0.4 کیلومتر
- پارک تکسیم گزی 0.8 کیلومتر
- سیتیز نیشانتاشی 0.9 کیلومتر
- ورزشگاه وودافون 1 کیلومتر
- مسجد ایا صوفیه 4.2 کیلومتر

- تنگه بسفر 11 کیلومتر

- فرودگاه آتاتورک 16.5 کیلومتر

- فرودگاه استانبول 31.4 کیلومتر
- رستوران هتل الیت ورلد 0.6 کیلومتر
** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.











امکانات و خدمات هتل تکسیم اکسپرس ‌
رستوران تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی روزنامه خدمات معلولین منوی غذای کودک نگهداری از چمدان حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
سونا استخر
اجاره دوچرخه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2