آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول
marmara taksim Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل مارمارا تکسیم

چرا هتل مارمارا تکسیمMarmara Taksim

هتل مارمارا تکسیم یکی از بهترین هتل‌های 5ستاره این محله می‌باشد که امکانات عالی برای مسافران فراهم می‌کند. هتل مارمارا در در میدان تکسیم واقع شده و به همین دلیل دسترسی مسافران به مراکز خرید را بسیار آسان میکند.

خدمات و امکانات رفاهی هتل مارمارا تکسیم:

هتل مارمارا دارای یک رستوران با دید پانوراما است. رستوران توتی، دارای منویی از انواع غذاها برای صرف صبحانه ، ناهار و شام است و توتی بار Tuti Bar انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم  را ارائه می‌دهد. رستوران پانوراما  Panorama با نمای پانوراما از شهر که در تراسی بزرگ قرار گرفته، انواع غذاهای منطقه ای و قومی آناتولی را سرو می‌کند.  برای ناهار و شام ، منوی مجموعه هتل مارمارا تکسیم در دسترس مسافرین این هتل قرار گرفته‌است و در قسمت Lobby Lounge مجموعه‌ای متنوع از نوشیدنی‌ها و و میان وعده‌ها ارائه می‌شود و در ضمن فروشگاه شکلات فروشی مجموعه ای متنوع از شکلات‌های دست سازی که دارد برای مسافران بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ است.
از جمله امکانات هتل مارمارا تکسیم می‌توان به: استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، اتاق‌های بزرگ، رستوران، کافی شاپ، ماساژ، سولاریوم، اتاق‌های ممنوعیت کشیدن سیگار، سالن اسپا، اتاق‌های خانوادگی، بار، استخر کودکان، حمام برنزه، اتاق چمدان، سرگرمی های دیجیتالی، اتاق‌های مختص بازی کودکان و نگهداری آنان، لاندری، صرافی می‌باشد.
برای علاقه‌مندان به ورزش سالن بدنسازی در هتل تعبیه شده و درطبقه بالا و مشرف به میدان تکسیم قرار دارد و مجهز به به‌روز ترین وسایل و تجهیزات می‌باشد. در مرکز تناسب اندام مربیانی حضور داشته و به شما حین ورزش کردن راهنمایی می‌کنند.
در هتل مارمارا تکسیم یک سالن خدمات زیبایی علاوه بر مرکز SPA درنظر گرفته شده و انواع خدمات آرایشی و زیبایی در آن‌جا ارائه می‌شود. در صورتی که تصمیم دارید همراه همسر خود از امکانات هتل استفاده کرده یا به رستوران و بار آن مراجعه کنید، می‌توانید فرزندان و افراد کم سن و سال همراه خود را به قسمت ویژه نگهداری از آن‌ها بسپارید. ضرورت این کار حین بیرون زدن از هتل را دو چندان می‌شود.  

اتاق‌ها و خدمات هتل مارمارا تکسیم:

هتل مارمارا تکسیم استانبول اتاق‌های منحصر به فرد و مدرنی دارد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. این اتاق‌ها دارای چشم‌انداز زیبای دریای مدیترانه و تنگه بسفر می‌باشند. همچنین نمای فوق العاده ای از سطح شهر استانبول نیزدیده می‌شود.
اتاق‌های هتل فوق العاده مارمارا استانبول تجهیزات فوق پیشرفته را دارا می‌باشند. این تجهیزات شامل: تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار با آب رایگان، امکانات تهیه چای / قهوه بدون هزینه، حمام اختصاصی با سنگ مرمر با وان و سشوار و لوازم آرایشی_بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، سیستم سرمایشی و سیستم گرمایشی، تلفن، آباژور، یخچال و مینی‌بار، اینترنت وای فای رایگان، تخت، سبد میوه، از دیگر امکانات این هتل زیبا می‌باشد. 

انواع اتاق‌های این هتل:

- اتاقهای دابل کنج Double Corner : اتاق‌های 20 متری با ظرفیت حداکثردو بزرگسال

- اتاق‌های مبله دلوکس: اتاق‌های 27 متری با دید شهر یا تنگه بسفر وظرفیت حداکثرسه بزرگسال و یک کودک بدون تخت

- اتاق‌های Club کلاب : اتاق‌های 30 متری با دید شهر یا تنگه بسفر با ظرفیت سه بزرگسال و یک کودک بدون تخت در تاق‌ها کشیدن سیگار ممنوع می‌باشد.
- سوئیت GoldenHorn: واحدهای 44 و 49 متری

فاصله هتل تا:

- میدان تقسیم 0.1 کیلومتر

-ایستگاه تراموا تکسیم 0.1 کیلومتر

- خیابان استقلال 0.3 کیلومتر

- کاخ دولماباغچه 1.2 کیلومتر

- برج گالاتا 1.6 کیلومتر

- بازار ادویه  2.6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **


برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل مارمارا تکسیم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات پزشکی اعلام حریق نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2