آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول
radisson blu sisli Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل رادیسون بلو
 

چرا هتل رادیسون بلو شیشلی Radisson Blu Hotel Sisli

هتل رادیسون بلو شیشلی یکی از هتل‌های پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که رتبه 2 از میان 476 را از آن خود کرده است که این خود گواهی بر کیفیت خوب این هتل است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده و یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است که حدود 70 سال قدمت دارد.

خدمات و امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی Radisson Blu Hotel Sisli:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند وهمه پرسنل هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ترکی مسلط می‌باشد.
در رستوران استیک و بیشت " Steak n More Istan’bull " انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ترکی در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌شود و از ساعت 6 صبح الی 10 نیم شب پذیرای مهمانان می‌باشد؛ همچنین صبحانه هتل رادیسون بلو شیشلی هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو خواهد شد. در کافه "Bon A Petite" غذاهای بین‌المللی به همراه انواع نوشیدنی‌ها و دسرها سرو می‌شود. و کافه هتل از ساعت 7 الی 1 نیم بامداد فعالیت می‌کند.
اگر به همراه فرزند خود سفر می‌کنید نگران نباشید چراکه خدمات نگهداری از فرزند شما همراه با پرداخت هزینه اضافی صورت می‌گیرد. این هتل دارای مرکز کنفرانس به مساحت 29870 فوت مربع (2775 متر مربع) و به همراه اتاق‌های ملاقات می‌باشد. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی ارائه می‌شود (24 ساعت در دسترس است)، و پارکینگ شخصی (با هزینه) در محل موجود است. لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل ارائه می‌شود. خدمات خشکشویی، انبار چمدان، خدمات عروسی، خدمات دربان، دستگاه خود پرداز و صندوق امانات نیز در هتل برای رفاه شما ارائه شده است.
برای شنا و آبتنی می‌توانید به استخر سرباز و سرپوشیده بروید و علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می‌توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید.

اتاق‌ها و امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی Radisson Blu Hotel Sisli :

این هتل 291 اتاق دارد که در 8 طبقه قرار گرفته اند. که همه اتاق‌های هتل مجهز به شومینه، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون 42 اینچی با برنامه های سرگرم کننده ارائه می‌دهد و امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و مینی بار سازگار با لپ تاپ است.

انواع اتاق‌ها:

* اتاق استاندارد: مساحت 32 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/مجهز به دو تخت توئین یا ین full bed
* اتاق Excutive: مساحت 36 متر/ ظرفیت 2 نفر بزرگسال/ مجهز به دو تخت توئین یا یک full bed
* اتاق junior: مساحت 50 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/مجهز به یک full bed و یک sofa bed
* سوئیت ها: مساحت 72 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/مجهز به یک full bed و یک sofa bed
* سوئیت Superior: مساحت 90 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/ مجهز به یک full bed و یک sofa bed
* اتاق Premium: مساحت 35 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/مجهز به یک یا دو تخت توئین
*اتاق Panoramic: مساحت 60 متر/ظرفیت 2 نفر بزرگسال/ مجهز به یک full bed و یک sofa bed
* اتاق استاندارد سه نفره: مساحت 32 متر/ ظرفیت 3 نفر بزرگسال/دارای سه تخته توئین و یا یک تخت توئین و یک full bed

فاصله هتل تا:

فرودگاه حدود 30 کیلومتر
مسجد سلطان احمد حدود 3 کیلومتر
تنگه بسفرس 4 کیلومتر
موزه پرا استانبول 6.9 کیلومتر
ایستگاه مترو شیشلی 400 متر
ایستگاه مترو عثمان بی 900 مترمی باشد.

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00**

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
 1باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند 2
3 مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
سونا چترآفتاب
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2