آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول
ramada plaza istanbul Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل رامادا پلازا استانبول

چرا هتل رامادا پلازا استانبول Ramada Plaza 

هتل رامادا پلازا یک هتل پنج ستاره لوکس در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه قرارگرفته و در سال ۲۰۰۵ ساخته شده.  رامادا پلازا در فاصله بسیار کمی از میدان تکسیم، و تنها ۳ دقیقه با بزرگترین مرکز خرید استانبول فاصله دارد. 

خدمات و امکانات هتل رامادا پلازا:

از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو درهتل رامادا پلازا در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید.
برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات  شستشوی این هتل سر بزنید. مهمانانی که برای سفرهای کاری به این هتل رجوع کرده اند در هتل سالن کنفرانس برای برگزاری تمامی جلسات و همایش‌ها در هتل تعبیه شده است.
هر روزه بوفه صبحانه باز بین المللی به مهمانان هتل به صورت رایگان ارائه می‌شود وانواع غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی در رستوران Pancaldiهمراه با موسیقی زنده سرو می‌شود. کافه و لانژ لابی با داشتن چشم انداز از محله پنکالتی انواع نوشیدنی‌ها و ودسرها را برای شما فراهم می‌کند. برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی می‌توانید از خدمات اسپا و ماساژاین هتل بهر ببرید و به آرامش برسید  همچنین هتل رامادا پلازا استانبول دارای مرکز تندرستی مجهز به به‌روز ترین وسایل می‌باشد که می‌توانید همراه با مربی خصوصی ورزش کنید. استخر‌این هتل در بام قرار دارد و در کناراستخر می‌توانید با نوشیدن یک کوکتل به تماشای منظره شهر بپردازید همچنین برای بانوان نیز خدمات زیبایی همچون پدیکور و مانیکورارائه می‌شود.

اتاق‌ها و خدمات هتل رامادا پلازا:

این هتل در مجموع دارای 176 اتاق بسیار شیک و ایده‌آل می‌باشد. اتاق‌های رامادا پلازا استانبول شامل اینترنت وای فای رایگان است، همچنین در همه اتاق‌ها تلویزیون ماهواره‌ای وجود دارد.  حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، دمپایی، سشوار، حوله هستند در اتاق‌ها تعبیه شده است. لازم به ذکر است که اتاق‌ها در این هتل به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به سیستم گرمایش وسرمایشی اشاره کرد. همچنین مینی بار، گاوصندوق ،مایکروفرو کاناپه تخت شو و تراس درهمه اتاق‌ها قرار داده شده است.
انواع اتاق‌های این هتل: 
-سوئیت کینگ کورنر 
-اتاق دوبل یا توئين اکسکیوتیو 
-سوئيت کینگ جونیور 
-اتاق کینگ سوپرییر
-اتاق دوبل یا توئين استاندارد 
-اتاق توئین سوپرییر 
-سوئیت کینگ پنت هاوس

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رامادا پلازا استانبول ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی نگهداری از چمدان آرایشگاه حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2