آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول

هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول
cumbali luxury boutique Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل جومبالی لاکچری بوتیک

چرا هتل جومبالی لاکچری بوتیک Cumbali Luxury Boutique Hotel

هتل Cumbali Luxury Boutique یک هتل چهار ستاره میان‌رده است و از هتل‌های محبوب استانبول در ترکیه به شمار می‌آید که هر ساله مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته است.

خدمات وامکانات هتل جومبالی لاکچری بوتیک Cumbali Luxury Boutique Hotel

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی و ترکی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط تورهای درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. 
چمدان‌های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنید. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می‌گیرد و ترانسفر فرودگاهی و سرویس شاتل نیز انجام می‌شود. هتل جومبالی لاکچری بوتیک استانبول فاقد پارکینگ است، اما در نزدیکی آن یک پارکینگ عمومی رایگان پیدا خواهید کرد.
هتل جومبالی لاکچری بوتیک Cumbali Luxury Boutique Hotel با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. البته ناگفته نماند که اینترنت در سرتاسر هتل رایگان ارائه شده است. همچنین صبحانه هتل هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو خواهد شد در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ترکی در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود. در صورت نیاز به صرافی نیز می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل جومبالی لاکچری بوتیک  Cumbali Luxury Boutique Hotel

هرکدام از 14 اتاق مهمان دارای مینی بار و تلویزیونLCD، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان شما را متصل نگه می‌دارد و برنامه های ماهواره‌ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام‌های اختصاصی دارای دوش و سشوار هستند. سایر امکانات رفاهی شامل تلفن، و همچنین گاوصندوق و میز و سیستک تهویه مطبوع می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

- استودیو لوکس 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- سوئیت جونیور1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- سوئیت خانوادگی3 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

- اتاق استاندارد دو نفره1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

- دونر پلاس 532m

- پیتزا هات بومونتی 743m

- رستوران نصر-ت برگر نیسانتاسی 787m

- موزه نظامی 456m

- سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر 538m-

- بازار عتیقه فروشی فریکوی 963m

استانبول جواهر مال 1.2km

مسجد ایا صوفیه 5km 

تنگه بسفر 10.3

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جومبالی لاکچری بوتیک ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلویزیون سیستم تنظیم هوا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2