آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول
hilton istanbul bomonti Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل هیلتون بومونتی

چرا هتل هیلتون بومونتی Hilton Bomonti 

هتل هیلتون بومونتی یکی از بزرگترین هتل‌های پنج ستاره لوکس و اعیانی استانبول و از مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد که در قلب منطقه بومونتی قرار دارد. یکی ویژگی‌های این هتل نزدیکی به ایستگاه عثمان بی می‌باشد که دسترسی به میدان تکسیم و مراکز تجاری و خرید را آسان می‌سازد و انتخاب مناسبی برای تجار می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل هیلتون بومونتی:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید. فرودگاه آتاتورک درفاصله 32 کیلومتری هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی البته با پرداخت هزینه درهتل امکان پذیرمی‌باشد.
برای صرف غذا می‌توانید به رستوران گلوب چهار که غذاهای گریل غربی، خوراک مدیترانه ای و انواع غذاهای بین‌المللی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد بروید. کافه CLOUD 34 هم واقع در طبقه سی و چهارم هتل، انواع نوشیدنی‌ و کوکتل‌ها را به همراه نمای زیبایی از شهررا به مسافران ارائه می‌دهد و همچنین درسوشی لانج این کافه انواع سوشی‌ها وغذاهای ژاپنی سرو می‌شود.
لازم به ذکراست که این هتل جایزه بهترین مرکز اسپا درجهان را گرفته است و خدمات اسپای آن تجملاتی و مدرن بوده علاوه بر خدمات اسپا در این هتل در بخش لابی خدمات آرایشگاه در اختیار بانوان قرارگرفته‌است. استخر روباز هتل نیز به صورت فصلی فعال بوده و دراطراف آن کافه ای کوچک قرار گرفته و در آن‌جا می‌توانید با نوشیدن یک کوکتل به استراحت بپردازید و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید.

مرکز تناسب اندام مجهز به به‌روزترین و پیشرفته ترین وسایل برای علاقه‌مندان به ورزش نیز فراهم شده است. دستگاه خود پرداز، پارکینگ خصوصی، صرافی و خدمات خشکشویی و مغازه‌هایی برای خرید از دیگر امکانات چشمگیراین هتل می‌باشد.لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هیلتون بومونتی:

این هتل دارای  829 اتاق می‌باشد که با دکوراسیونی زیبا و لوازمی لوکس با رنگ‌های گرم تزیین شده‌اند. برخی اتاق‌ها دارای چشم اندازی خارق‌العاده از شهر می‌باشند. اتاق‌های این هتل عایق صدا بوده و دارای پرده‌های مرمری، چشم‌انداز‌های طبیعی و زیبا رو به منظره باغ و چشم‌اندازهای طبیعی رو به تنگه بسفر استانبول است. این اتاق‌ها دارای محل‌های جداگانه نشمین برای جمع‌های خانوادگی می‌باشند.
انواع اتاق‌های این هتل:
-اتاق مهمان دوقلو
-اتاق‌های دو نفره
-اتاق‌های دو نفره Executive با دسترسی ویژه

-اتاق‌های دو نفره با ویوی دریا

-اتاق‌های دو نفره با امکان دسترسی به استخر

-اتاق متصل به هم

-سوئیت

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا خیابان استقلال:‌ ۲.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۸ کیلومتر
- فاصله هتل تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیلتون بومونتی ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2