آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بنتلی استانبول

هتل بنتلی استانبول
bentley Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بنتلی استانبول

چرا هتل بنتلی استانبول Bentley

هتل بنتلی بای مولتون استانبول (Bentley by Molton Hotels) یک هتل چهارستاره در استانبول در کشور ترکیه است. طراحی داخلی هتل و نورپردازی آن توسط دو معمار ایتالیایی به نام‌های پیِرو لیسونی و نیکولِتا کانِزی انجام شده‌است و همچنین مبلمان و وسایل به کاررفته در طراحی معاصرهتل نیزتلفیقی از فرهنگ غرب و شرق می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل بنتلی استانبول:

 از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو در هتل بنتلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. میز تور وبلیط برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند پرسنل هتل نیز به زبان‌های روسی، انگلیسی و ترکی نیز مسلط می‌باشند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سربزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید.
تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است و دیگر جایی برای نگرانی برای افرادی که برای سفرهای کاری به این هتل رجوع کرده‌اند نمی‌باشد.
هتل بصورت BB از مسافران خود پذیرایی می‌نماید. هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 1 رستوران می‌باشد. رستوران هتل صبحانه کامل را بصورت سلف سرویس به مسافران خود ارائه می‌دهد. صبحانه از ساعت 07:00 الی 10:30 سرو می‌شود. برای صرف نهار و شام ، رستوران هتل مرکور تکسیم غذاهای ترکی و بین المللی ارائه می‌دهد.
هتل بِنتلی علاوه بر رستوران و بار لابی، دارای یک سونا و مرکز تناسب اندام مجهزبه تمام دستگاه‌های به روز برای علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بنتلی استانبول:

این هتل درمجموع دارای 50 اتاق می‌باشد هریک از اتاق‌های هتل بنتلی بای مولتون استانبول با دکوراسیونی به سبک معماری ایتالیایی و مدرن طراحی شده‌اند. و دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره‌ای و هر کدام یک حمام شخصی با امکاناتی مثل سشوار را در خود جای داده اند. بعضی از اتاق‌های هتل بنتلی بای مولتون استانبول چشم‌انداز رو به شهر و تنگه بسفر دارد.

اطلاعات:

- همراه داشتن حیوانات خانگی مجاز می باشد.

فاصله هتل تا:

- مرکز همایش های استانبول: 200 متر
- مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی: 500 متر
- ایستگاه متروی تاکسیم 1.4 کیلومتر
- میدان تاکسیم 1.4 کیلومتر
- کاخ دولمه باهچه 1.6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آتاتورک: 15 کیلومتر
- مرکز خرید آدرس استانبول: 1.6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بنتلی استانبول ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق تلویزیون سیستم تنظیم هوا
جکوزی ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2