آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن هیل استانبول

هتل گلدن هیل استانبول
golden hill Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گلدن هیل

چرا هتل گلدن هیل Golden Hill Hotel

این هتل در سمت اروپایی و مدرن استانبول و در منطقه اصیل فاتح واقع شده است. گلدن هیل هتلی چهارستاره با امکانات تجاری و تفریحی عالی است و در سطح هتل پنج ستاره می‌باشد. سال ساخت این هتل به 8 اکتبر 2008 می‌رسد.

خدمات و امکانات هتل گلدن هیل Golden Hill Hotel

نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی در هتل قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.

از دیگر امکانات این هتل رستوران آن بوده که با انواع غذاهای محلی توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند. صبحانه سلف سرویس در رستوران هتل ارائه می‌شود. در این هتل یک سالن بار طراحی شده که انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را سرو می‌کند.در سالن کنفرانس می‌توانید سمینارهایی جذاب با ظرفیت 200 نفر را برگزار کنید. برای شنا و آبتنی می‌توانید به استخر سر پوشیده هتل بروید و در آن لذت ببرید و یک سالن ورزشی با امکاناتی برای آرامش روحی و جسمی برای مهمانان تدارک دیده شده است.

هتل گلدن هیل مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ می‌باشد که جلسات، همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس می‌باشد. جالب است بدانید که خدمات تراموا در اطراف هتل بر قرار است و به مهمانان هتل این امکان را می‌دهد که به راحتی به منطقه ی تاریخی و قدیمی شهر استانبول بروید و از آن دیدن نمایید.

اتاق‌ها وامکانات هتل گلدن هیل  Golden Hill Hotel

این هتل دارای 97 اتاق با کف فرش شده، یخچال کوچک و مینی بار، دوش، جکوزی و سشوار، اینترنت وای فای و روم سرویس، تهویه مطبوع، گرمایش فردی، گاوصندوق داخل اتاق، مینی بار، اتاق نشیمن، بالکن، کمد لباس، تخت های تاشو، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و تلفن مستقیم است. توجه داشته باشید که چشم انداز اتاق‌ها رو به شهر است.

انواع اتاق‌ها:

_ استاندارد دبل: مساحت 30 متر/یک تخت یک نفره

_ سینگل بزرگ: مساحت 25 متر/ یک تخت یک نفره

_ استاندارد تریپل: مساحت 33 متر/ سه تخت یک نفره

_ استاندارد دو قلو: مساحت 30 متر/ دو تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

 مسجد سلیمانیه 1.2 کیلومتر
بازار ادویه 1.7 کیلومتر
آب انبار باسیلیکا 2.2 کیلومتر
مسجد ایاصوفیه 2.3 کیلومتر
برج گالاتا 2.5 کیلومتر
میدان تکسیم 4.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن هیل ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سالن کنفرانس
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2