آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آبل استانبول

هتل آبل استانبول
abel istanbul Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آبل استانبول

چرا هتل آبل استانبول  Abel Hotel Istanbul

هتل آبل هتلی سه ستاره میان رده در شهر استانبول می‌باشد. این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته است که می‌تواند انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای گردشگران باشد.

 خدمات و امکنات هتل هتل آبل استانبول Abel Hotel Istanbul

کارکنان مهربان و با دقت پذیرش هتل، آماده خدمت رسانی به مهمانان گرامی می‌باشند؛ همچنین پرسنل هتل نیز به چندین زبان مختلف از جمله انگلیسی، ایتالیایی و یونانی مسلط هستند. هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. در صورت نیاز مسافرین ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه در اختیارشان قرار می‌گیرد. لازم بذکر می‌باشد که اینترنت رایگان در سرتا سر محوطه هتل رایگان ارائه شده است. در رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی برای گردشگران تور استانبول نیز ارائه می‌شود. کافه ی شیک واقع در لابی هتل ابل کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های دلچسب سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آبل استانبول Abel Hotel Istanbul 

اين هتل داراي 34 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل آبل استانبول دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینی بار هستند. همه اتاق‌های هتل ابل استانبول دارای مبلمان مدرن و شیک هستند و همگی یک حمام شخصی با امکاناتی نظیر سشوار را در خود جای داده‌‌اند. بعضی از اتاق‌های خانوادگی هتل آبل استانبول دارای 2 اتاق خواب هستند که به همدیگر ارتباط نیز دارند.

فاصله هتل تا:

_ فرودگاه استانبول ۳۳.۴ کیلومتر

_ بازار ادویه ۱.۸ کیلومتر

_ برج گالاتا ۲.۸ کیلومتر 

_ میدان تکسیم ۴.۳ کیلومتر

_ ایستگاه Marmara Yenikapi:سیصد متر 

_ ایستگاه تراموای Aksaray: چهارصد متر

_ کشتی تفریحی سوداتور387m

_ تور کشتی تفریحی تورنا461m

_ تور کشتی تفریحی آرش471m

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آبل استانبول ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2