آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وو ایرپورت استانبول

هتل وو ایرپورت استانبول
wow airport Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل وو ایرپورت

چرا هتل وو ایرپورت استانبول WOW Istanbul Airport Hotel

هتل WOW Airport یک هتل چهار ستاره لوکس است و از هتل‌های استانبول در ترکیه به شمار می‌آید. از لحاظ موقعیت مکانی هتل وو ایرپورت استانبول در یک کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آتاتورک واقع شده و قرار گرفتن ایستگاه مترو در چند قدمی هتل امکان دسترسی راحت به مرکز شهر را فراهم کرده است و همچنین این هتل در یک کیلومتری مرکز تجارت جهانی و نمایشگاه CNR و در 16 کیلومتری مرکز شهر استانبول واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل وو ایر پورت استانبول WOW Istanbul Airport Hotel

کارکنان پذیرش هتل به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات می‌پردازند. خدمات کرایه اتومبیل و کمک‌های پزشکی نیز در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند دسترسی به اینترنت وای فای در مناطق عمومی فعال است و خدمات شاتل هتل نیز برقرار است.
در رستوران زیبای مزاین و چاپر پوینت استانبول منوی گسترده ای از غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود و مورد پسند قرار می‌گیرد. همچنین صبحانه هتل وو ایرپورت استانبول  نیز هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو خواهد شد. بار شیک کافه وینگز در طبقه لابی با انواع نوشیدنی‌ها از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و بوفه متنوع صبحانه نیز شامل انواع نان، شیرینی و میوه و مرباهای تازه است. 
یک استخر داخلی در طبقه بالای این هتل زیر یک سقف شیشه ای قرار دارد و خدمات عالی ماساژ دهی درمانی با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. علاوه بر استخر نیز در هتل مرکز تناسب اندام مجهز به پیشرفته ترین دستگاها در هتل برقرار شده است و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در آن تمرینات ورزشی خود را انجام دهند و بعد از ورزش نیز می‌توانند. مرکز اسپا با بهره مندی از انواع ماساژها و جدیدترین روش‌های درمانی نظیر آروماتراپی (رایحه درمانی)، رفلکسولوژی و ماساژ تایلندی را ارائه می‌دهد. سونای فنلاندی و حمام مرمر ترکی نیز از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند. سالن خدمات زیبایی، آرایشگاه، سوپرمارکت و بوتیک نیز در محل هتل موجود می‌باشند.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل وو ایر پورت استانبول WOW Istanbul Airport Hotel

هتل وَو اِیرپورت دارای 360 اتاق با ممنوعیت استعمال دخانیات و امکاناتی نظیر تلویزیون اینتراکتیو با صفحه نمایش تخت و تنظیم کننده روشنایی و دما می‌باشد همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع می‌باشد که دمای مناسب اتاق‌ها را تنظیم می‌کند. میهمانان حتما در تختخواب از خواب شبانه خوبی برخوردار می‌شوند. مینی بار و یخچال نیز موجود است. سایر امکانات رفاهی شامل تلفن، تلویزیون، دستگاه پخش دی وی دی و وای فای برای ارتباط و سرگرمی مهمانان می‌باشد. همچنین حمام‌های اختصاصی مجهز به دوش و سشوار هستند.

 انواع اتاق‌ها:

اتاق سوپریور دو یا دو نفره

 فاصله هتل تا:

_ مرکز نمایشگاهی استانبول1 کیلومتر

_ نمایشگاه سی اِن آر1 کیلومتر

_ مرکز تجارت جهانی استانبول1 کیلومتر

_ عبدی ایپک آرنا7.6 کیلومتر

_ مسجد ایوپ سلطان11 کیلومتر

_ مسجد سلیمانیه11.7 کیلومتر

_ ستون کنستانتین12.1 کیلومتر

_ بازار ادویه12.2 کیلومتر

_ ایاصوفیه12.8 کیلومتر

_ برج گالاتا12.8 کیلومتر

_ ایا ایرن12 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وو ایرپورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2