آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لیدی دیانا استانبول

هتل لیدی دیانا استانبول
lady diana Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل لیدی دیانا

چرا هتل لیدی دیانا Lady Diana Hotel

هتل لیدی دیانا استانبول هتلی چهار ستاره در شهر استانبول است که می‌تواند برای مسافران تور استانبول، اقامتی راحت و با کیفیت را برای گردشگران فراهم کند. این هتل زیبا و مدرن با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، سرویس دهی عالی اش و خدماتی که استانداردهای بین‌المللی در آنها مدنظر گرفته شده، توانسته مقصد اقامتی بسیاری از مسافران تور استانبول باشد. این هتل در بخش قدیمی شهر و در چند قدمی بسیاری از آثار دیدنی قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل لیدی دیانا Lady Diana Hotel

 پذیرش هتل لیدی دیانا به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. البته ناگفته نماند پارکینگ و اینترنت در هتل رایگان ارائه شده است. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. دستگاه خودپرداز ، پذیرش سریع و انبار چمدان از دیگر امکانات و خدمات برای رفاه مهمانان ارائه شده است. علاقه مندان به ورزش می‌توانند در مرکز تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و برای رفع خستگی می‌توانند به سالن اسپای هتل بروند و با بهره‌ گیری از انواع ماساژها و صندلی‌های ماساژ لذت ببرند.

رستوران دنج و مجلل هتل لیدی دایانا استانبول در طبقه بالایی هتل با نمایی شیشه‌ای قرار دارد و در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود همچنین صبحانه هتل لیدی دیانا هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو خواهد شد. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ترکی در وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود.کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات هتل لیدی دیانا  Lady Diana Hotel

این هتل دارای 75 اتاق می‌باشد که هر که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده است؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

فاصله هتل تا:

_ فاصله تا ابلیسک تئودوسیوس: ۰.۲ کیلومتر
_ فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۳ کیلومتر
_ فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۰.۵ کیلومتر
_ فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰.۶ کیلومتر
_ فاصله تا بازارا ادویه: ۱.۲ کیلومتر
_ فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل لیدی دیانا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2