آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول
klas Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کلاس

چرا هتل کلاس Klas Hotel

هتل کلاس klas یک هتل چهار ستاره لوکس در محله شیک لاله لی استانبول است که فضایی آرام و دلچسب دارد و همه واحدهای آن به امکانات رفاهی مناسبی مجهز هستند. ایستگاه متروی vezneciler در فاصله 200 متری از این هتل قرار دارد از این رو دسترسی به جاذبه‌ها برای مهمانان آسان تر شده است. لازم به ذکر است که فرودگاه آتاتورک نیز در فاصله 19 کیلومتری هتل قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل کلاس Klas Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کنند و همه پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط برقرار کردن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه و خدمات خشکشویی به مهمانان هتل کلاس استانبول آفر داده می‌شود.
روز خود را می‌توانید با یک صبحانه کامل در هتل Klas آغاز کنید و وعده های غذایی دیگر خود را در رستوران Tulipa و با منویی از غذاهای متنوع ترکی و بین المللی نوش جان کنید. یک تراس بار نیز در کنار استخر قرار دارد که انواع نوشیدنی و اسنک‌ها را در تمام طول روز سرو می‌کند. هتل  Klas Istanbul با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. هتل یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های چوبی مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق‌العاده ای از شهر می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید. از دیگر امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، حمام ترکی، اتاق بخار، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد. نگران امنیت وسیله های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله های ارزشمند خود را در آن بگذارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل کلاس Klas Hotel :

اتاق‌های هتل با رنگ‌های روشن دکور شده اند و در تمامی 129 اتاق این هتل سرویس خواب با بهترین کیفیت و تهویه مطبوع مناسب قرار داده شده است. تلویزیون با پوشش شبکه جهانی، سرویس پذیرایی 24 ساعته، گاو صندوق، کمد و جالباسی، سرویس آرایشی و بهداشتی و حمام اختصاصی نیز از دیگر امکانات این هتل می‌باشند. 

انواع اتاق‌ها:

_ اتاق دبل: مساحت 20 متر / یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره
_ اتاق تریپل: مساحت 20 متر / سه تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره به همراه یک تخت یک نفره
_ اتاق سینگل: مساحت 20 متر / یک تخت یک نفره
_ اتاق خانوادگی: مساحت 80 متر / یک تخت دونفره کینگ و دو تخت یک نفره
_ سوئیت دلوکس: مساحت 30 متر / یک تخت دو نفره کینگ
_ سوئیت اکسکیوتیو: مساحت 45 متر / یک تخت دو نفره کینگ

فاصله هتل تا:

_ رستوران بیزانشن بیسترو409m 
_ مسجد ایا صوفیه 1.8km
_ تنگه بسفر15.3km 
_ فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن32.3km 
_ فرودگاه استانبول 33km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کلاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار
استخر رو باز جکوزی سونا
سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2