آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند اونال

هتل گرند اونال استانبول
grand unal Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند اونال

چرا هتل گرند اونال Grand Unal Hotel

هتل گرند اونال Grand Unal یک هتل چهار ستاره در منطقه آکسارای استانبول است که دسترسی خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارد. این هتل در سال 2011 در منطقه آکسارای فاتح تاسیس شده است و فقط 30 دقیقه تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد.

 امکانات و خدمات هتل گرند اونال Grand Unal Hotel

یک استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی که همه روزه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و علاوه بر استخر باشگاه بدنسازی مجهز به همراه مربی های متخصص از دیگر امکانات این هتل می‌باشد. انواع خدمات ماساژ نیز در مرکز اسپا و کلاب سلامتی هتل گرند اونال استانبول به مهمانان آفر داده می‌شود همچنین هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای رفاه مهمانانش در نظر گرفته است.
هتل گرند اونال با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسه گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. کرایه اتومبیل و دوچرخه می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود؛ همچنین نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است. لازم به ذکر است که اینترنت در سرتاسر هتل رایگان ارائه می‌شود.
هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های عربی، بلغاری، انگلیسی، رومانیایی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند. امکان سرو غذا در اتاق شخصی برای مهمانان در هتل گرند اونال استانبول فراهم شده است همچنین در هتل گرند اونال استانبول در مجموع  دو رستوران و دو کافه تعبیه شده است. یکی از دو رستوران‌ هتل گرند اونال استانبول در طبقه هشتم قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی از دریایی مرمر دارد  و در آن صبحانه‌های سلف سرویس و انواع غذاهای ترکیه ای و بین‌المللی سرو می‌شود. کافه هتل گرند اونال نیز انواع کوکتل و دسرهای لذیذ را ارائه می‌دهد.

 اتاق‌ها و امکانات هتل گرند اونال Grand Unal Hotel

هتل گرند اونال شامل 100 اتاق می‌باشد که با رنگ‌های روشن و مبلمان و سرویس خوابی راحت تزئین شده‌اند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، کمد، چای ساز/قهوه ساز، سوار، یخچال، صندوق امانات و وای فای رایگان اشاره کرد.

فاصله هتل تا:

_ مسجد سلیمانیه تا هتل گرند اونال استانبول: ۱.۴ کیلومتر
_ ستون کنستانتین تا هتل گرند اونال استانبول: ۱.۴ کیلومتر
_ بازار ادویه تا هتل گرند اونال استانبول: ۱.۸ کیلومتر
_ آب‌انبار باسیلیا تا هتل گرند اونال استانبول: ۲ کیلومتر
_ خیابان استقلال تا هتل گرند اونال استانبول: ۴.۱ کیلومتر
_ میدان تکسیم تا هتل گرند اونال استانبول: ۴.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند اونال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2