آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

گرند گولسوی

هتل گرند گولسوی استانبول
grand golsoy Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند گولسوی

چرا هتل گرند گولسوی Grand Gulsoy Hotel

هتل گرند گولسوی Grand Golsuy یک هتل چهار ستاره ولی مجلل که در منطقه فاتح استانبول است که اقامتی لوکس را به مهمانان ارائه می‌دهد. و به دلیل قرار گرفتن در این منطقه محبوبیت زیادی بین مسافرن دارد.

خدمات و امکانات هتل گرند گولسوی Grand Gulsoy Hotel

در این هتل پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و معمولا تحویل اتاق‌ها بدون معطلی انجام خواهد گرفت. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد همچنین هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. همچنین علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانند در اتاق بازی، به انواع بازی‌های کامپیوتری بپردازند.
برای شنا و آبتنی می‌توانید به استخر بزرگ سرباز به همراه صندلی‌های ساحلی که در فضای باز هتل قرار گرفته  بروید و خوش بگذارنید و اگر علاقه به بدنسازی دارید می‌توانید به مرکز تناسب اندام هتل رفته و در آن‌جا تمرینات روزانه خود را انجام دهید. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا هتل بروید و از انواع ماساژها برای رفع خستگی بهره ببرید. 
سالن آرایش بانوان که شامل خدمات اپیلاسیون، مانیکور، پدیکور، کوتاه کردن مو و شینیون، خدمات میک آپ برای رفاه بانوان عزیز در هتل فراهم شده است. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی هتل نیز سری بزنید و از خدمات مبادله ارز آن استفاده نمایید. طبق قوانین هتل سیگار کشیدن در هتل ممنوع می‌باشد و اتاق‌هایی مخصوص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.
خدماتی مثل اجاره خودرو، خدمات خشکشویی، انبار چمدان، به مهمانان هتل گرند گولسوی Hotel Grand Gulsoy  استانبول آفر داده می‌شود همچنین هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند. رستوران هتل ۲۴ ساعته باز است و غذا خوردن در هر زمانی که میل داشتید برایتان فراهم است. در این رستوران غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌شود. اين هتل دارای فروشگاه‌هاي متعددی می‌باشد و می‌توانید برای خرید سوغاتی و هدیه برای دوستانتان به آن مراجعه کنید. ميهمانان مي‌توانند در فعاليت‌هايي نظير بولينگ شرکت کنند.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل گرند گولسوی Grand Gulsoy Hotel

هتل گرند گولوی استانبول 146 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. هر کدام از اتاق‌های هتل دارای حمام شخصی هستند. اتاق‌های هتل گرند گولسوی دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز و تلویزیون ال سی دی هستند.

 انواع اتاق‌ها: 

_ اتاق تریپل: مساحت 25 متر/ سه تخت تک نفره
_ سوئیت کینگ: مساحت 70 متر/ دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
_ اتاق دلوکس: مساحت 25 متر/ یک تخت دو نفره
_ اتاق استاندارد سینگل: مساحت 17 متر / یک تخت یک نفره
_ اتاق استاندارد دبل: مساحت 19 متر / یک تخت دو نفره

فاصله هتل تا:

_ فاصله بازار ادویه تا گرند هتل گولسوی استانبول: ۱.۲ کیلومتر
_ فاصله مسجد ایاصوفیه تا گرند هتل گولسوی استانبول: ۱.۹ کیلومتر
_ فاصله برج گالاتا تا گرند هتل گولسوی استانبول: ۲ کیلومتر
_ فاصله خیابان استقلال تا گرند هتل گولسوی استانبول: ۳.۴ کیلومتر
_ فاصله میدان تکسیم تا گرند هتل گولسوی استانبول: ۳.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل گرند گولسوی ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2