آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند امین استانبول

هتل گرند امین استانبول
grand emin Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند امین

چرا هتل گرند امین Grand Emin Hotel 

هتل سه ستاره گرند امین استانبول Grand Emin یک هتل زیبا و به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهد مقرون به صرفه می‌باشد. این هتل در نزدیکی دریاچه مرمره استانبول و در منطقه آکسارای واقع شده است. اقامت در هتل گرند امین استانبول برای آن دسته از توریستانی که به دنبال اقامت در یک هتل سه ستاره در استانبول هستند و می‌خواهند دسترسی مناسبی به جاذبه های گردشگری استانبول داشته باشند، مناسب است.

خدمات و امکانات هتل گرند امین Grand Emin Hotel

هتل گرند امین Grand Emin Hotel  دارای یک استخر روباز زیبا در پشت بام خود می‌باشد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از شهر استانبول می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید همچنین محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند اجاره دوچرخه استفاده کنید. پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. لازم بذکر می‌باشد اینترنت وای فای و پارکینگ در هتل رایگان برای مهمانان ارائه شده است.
این هتل دارای یک رستوران به سبک آمریکایی است که میهمانان می‌توانند با غذاهای عالی از غذاهای بریتانیایی سرو کنند. میهمانان می‌توانند صبح را با صرف بوفه مفصل صبحانه آغاز نموده و همه روزه صبحانه از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های خود در فضای باز و کنار استخر لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند امین Grand Emin Hotel

هتل Grand Emin دارای 77 عدد اتاق می‌باشد که همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و شبکه های جهانی، حمام اختصاصی، مینی بار، تلفن، صندوق امانات، حمام اختصاصی با سشوار و اینترنت هستند.

فاصله هتل تا:

_ فاصله هتل تا مسجد لاله لی: ۵۰۰ متر
_ فاصله هتل تا کتابخانه استانبول:‌ ۸۰۰ متر
_ فاصله هتل تا میدان بایزید: ۱ کیلومتر
_ فاصله هتل تا مسجد بایزید: ۱.۱ کیلومتر
_ فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند امین ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع
استخر رو باز
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2