آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

بلو وی هیستوریکال

هتل بلو وی هیستوریکال استانبول
blue way historical Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل بلو وی هیستوریکال

چرا هتل بلو وی هیستوریکال  Blue way historical Hotel

هتل بلووی هیستوریکال هتلی چهار ستاره میان رده می‌باشد که در منطقه عثمان بی واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه عثمان بی با فاصله ۵۰۰ متر از هتل بلو وی هیستوریکال است.

خدمات و امکانات هتل بلو وی هیستوریکال  Blue way historical Hotel  

پذیرش، به صورت 24 ساعته درهتل فعالیت می‌کند و همه پرسنل به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی، روسی، فارسی مسلط می‌باشند. لازم به ذکر می‌باشد که اینترنت و پارکینگ در هتل رایگان ارائه شده است. برای مهمانانی که قصد برگزاری جلسات و نشست‌های کاری خود را در هتل دارند؛ اتاق‌های جلسات با خدمات فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند.
هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند. نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی در هتل قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. خدماتی مثل ترانسفر فرودگاه و خدمات خشکشویی به مهمانان هتل بلو وی هیستوریکال استانبول آفر داده می‌شود. غذاهای بین‌المللی و تنقلات در رستوران و کافه ی هتل بلو وی هیستوریکال ارائه می‌شوند؛ همچنین می‌توانید در مرکز تناسب اندام هتل با بهره گیری از انواع ماساژها خستگی سفر و استرس روزانه ی خود را از بین ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل  بلو وی هیستوریکال Blue way historical Hotel

این هتل دارای 25 اتاق می‌باشد که هر کدام از اتاق‌ها علاوه بر اینکه دکوری مدرن دارند امکانات و خدمات رفاهی فراوانی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند  و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در همه اتاق‌ها تعبیه شده است.

فاصله هتل تا:

_ فاصله هتل تا بازار خرید موسیر کارسیسی استانبول: 8 کیلومتر
_ فاصله هتل تا قصر ییلدیز استانبول: 7.4 کیلومتر
_ فاصله هتل تا خیابان استقلال استانبول: 6.2 کیلومتر
_ فاصله هتل تا میدان تکسیم استانبول: 8.1 کیلومتر
_ فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: 9.2 کیلومتر
_ فاصله هتل تا موزه هنرهای مدرن استانبول: 2.3 کیلومتر
_ فاصله هتل تا مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی استانبول: 8 کیلومتر
_ فاصله هتل تا کاخ دلما باهچه استانبول: 8.2 کیلومتر
_ فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: 8.3 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلو وی هیستوریکال ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه تلویزیون
باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2