آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارک ددمان لونت

هتل پارک ددمان لونت استانبول
park dedeman levent Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل پارک ددمان لونت

چرا هتل پارک ددمان لونت Park Dedeman Levent hotel

هتل پارک ددمان لونت یک هتل چهارستاره در منطقه لونت که قلب تجاری استانبول می‌باشد قرار دارد و از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی بسیارعالی به مناطق بشیکتاش و تکسیم و شیشلی دارد. هتل پارک ددمان لونت در قسمت اروپایی شهر و در نوار ساحلی دریای مرمره قرار دارد. این هتل یکی از هتل‌های چهارستاره استانبول می‌باشد که از لحاظ امکانات رفاهی ارائه شده دست کمی از هتل‌های پنج ستاره استانبول ندارد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل پارک ددمان لونت:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل مسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی می‌باشند که کیفیت اقامت در این هتل زیبا را دو چندان می‌کند. از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی (شامل اضافه بها) اشاره کرد که هر دو در هتل پارک ددمان لونت در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول ترکیه دسترسی داشته باشید.

نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آتاتورک می‌باشد که در فاصله 24 کیلومتری این هتل قرار دارد که حمل و نقل به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی هتل البته با پرداخت اندکی هزینه در دسترس مهمانان می‌باشد. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سری بزنید. مسافرانی که برای کارهای شرکتی و اداری به هتل رجوع کرده‌اند دیگر جای نگرانی برای آن‌ها نمی‌باشد چرا که در هتل یک مرکز تجاری 24 ساعته، 3 اتاق جلسه و یک دستگاه خودپرداز تعبیه شده‌ است.

این هتل دارای رستوران آلاکارته همراه با منوی کودکان می‌باشد، لازم به ذکر است در رستوران این هتل از مواد اولیه تازه برای تهیه غذاهای بین‌المللی و ترکی در رستوران بوچا استیک هاوس Butcha Steakhouse استفاده می‌‍شود. در بار پارک کانتین مجموعه متنوعی از نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها، عصرها برای مهمانان گرامی ارائه می‌شود. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر سر پوشیده، خدمات اسپا و ماساژ، سونا، جکوزی اشاره کرد. یک باشگاه تناسب اندام لوکس مجهز به پیشرفته‌ ترین دستگاها نیز در هتل وجود دارد تا علاقه‌مندان به ورزش بتوانند در آن‌جا تمرینات ورزشی روزانه خود را انجام دهند.

اتاق‌ها و امکانات هتل پارک ددمان لونت:

 این هتل دارای 232 اتاق با دکوراسیونی مدرن همراه با لوازم معماری به سبک عثمانی و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، صندوق امانات، میزکار، یخچال و مینی‌بار شارژ شده، اتو و تلویزیون صفحه تخت با ماهواره می‌باشد. برخی اتاق‌ها نیز دارای یک دستگاه نسپرسو ساز می‌باشند. یک حمام مخصوص در اتاق‌ها تعبیه شده است که دارای دوش اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد. 

فاصله این هتل تا:

- رستوران سوسا 135 متر

- مرکز خرید کانیون 156 متر

- تنگه بسفر 6.8 کیلومتر

- رستوران بیگ 1.3 کیلومتر

- فرودگاه استانبول 30.2 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون می‌توانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.



امکانات و خدمات هتل پارک ددمان لونت ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اجاره خودرو روزنامه اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2