آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

َهتل آدلمار

هتل آدلمار استانبول
adelmar Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آدلمار

چرا هتل آدلمار Adelmar Hotel

هتل آدلمار یک هتل چهارستاره در منطقه عثمان بی استانبول است و با رتبه 8 به عنوان یکی از بهترین‌ هتل‌های چهارستاره این منطقه شناخته می‌شود. هتل آدلمار در یکی از گران قیمت ترین مناطق استانبول قرار گرفته است بنابرین قیمت این هتل نسبت به هتل‌های چهارستاره دیگر بالاتر می‌باشد. البته امکانات ارائه شده در این هتل دست کمی از هتل‌های پنج ستاره استانبول  ندارد. به لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه سیسلی قرار داشته و به همین دلیل دسترسی به مکان‌های تجاری و حمل و نقل عمومی آسان می‌باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آدلمار:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در قسمت لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سر بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید.

 برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس و جلسات درهتل مهیا شده‌است و دیگر جای نگرانی برای کسانی که برای سفرهای کاری به هتل رجوع کرده‌اند نمی‌باشد. بر اساس قوانین رایج درهتل آدلماراستعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل‌های تعییین شده برای استعمال سیگار بروند. هتل رستوران بسیارشیکی دارد که در رستوران هتل  انواع غذاهای بین المللی سرو می‌شود. وعده صبحانه نیز روزانه به صورت بوفه و قاره ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آدلمار:

هتل چهارستاره آدلمار در مجموع درای 35 اتاق می‌باشد. یخچال و مینی‌بار به همراه کتری برقی در داخل تمامی واحدها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها خدمات اتو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، تلویزیون و تلفن می‌باشد؛ همچنین درهمه اتاق‌ها می‌توانید از بالکن بهره‌مند شوید و چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه را تماشا کنید.
یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر دوش، وسایل آرایشی و بهداشی و سشوار تعبیه شده است. انواع اتاق‌های استاندارد تک نفره، استاندارد دو نفره، تک نفره لوکس، دو نفره لوکس، سوئیت خانوادگی، سوئیت مجلل، دو نفره لوکس با تراس و بالکن، دو نفره استاندارد با بالکن و سوئیت خانوادگی با بالکن برای اقامت در این هتل موجود هستند.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می باشد.
- کودک بالای 13 سال بزرگسال محاسبه می شوند.

فاصله این هتل تا:

- فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر
- فرودگاه استانبول 4 کیلومتر
- میدان تکسیم 1.5 کیلومتر
- بازار جواهر 1.5 کیلومتر می‌باشد.

** ساعت تحویل اتاق: 14:00-ساعت تخلیه اتاق: 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آدلمار ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو ویلچر اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
باشگاه بدنسازی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2