آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دنیر پالاس

هتل دنیز پالاس استانبول
deniz palace Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل دنیز پالاس

چرا هتل دنیز پالاس Deniz Palace Hotel

هتل دنیز پالاس یک هتل سه ستاره در منطقه بی‌اغلو استانبول است که از میدان تکسیم حدود 2 کیلومتر فاصله دارد و می‌توان گفت که از نظر موقعیت مکانی در وضعیتی عالی قرار دارد. مقرون به صرفه بودن نسبت به امکانات ارائه شده و فاصله نزدیک به مکان‌های توریستی شهر استانبول از دلایل جذب مخاطبان این هتل به شمار می‌آید.

خدمات و امکانات رفاهی هتل دنیز پالاس:

پذیرش، 24 ساعته درهتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات و درخواست‌های مسافران با روی خوش می‌باشد و پرسنل مجرب و آموزش دیده و مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی، کیفیت اقامت در این هتل را دو چندان می کند. فرودگاه در فاصله تقریبا نزدیک هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی البته با پرداخت هزینه امکان پذیر می‌باشد. وعده صبحانه را می‌‍توانید هر روز در تراس اتاق خود میل کنید که دارای چشم اندازی پانورامیک به شهر استانبول است. برای ناهار و شام باید از محل اقامت خود خارج شوید چرا که هتل دنیز پالاس فاقد رستوران است. اینترنت در سرتاسر این هتل رایگان ارائه شده همچنین این هتل فاقد پارکینگ اختصاصی است. لازم به ذکر است که هم رستوران و هم پارکینگ در نزدیکی هتل قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بار های مسافران در لابی تعبیه شده و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را قبل از تحویل اتاق به این قسمت بسپارید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل دنیز پالاس:

این هتل در مجموع دارای 21 اتاق می‌باشد. از نظرامکانات نیز با توجه به سه ستاره بودن خدمات بسیار مناسبی در اختیارتان قرار می‌گیرد. هتل دنیز پالاس دارای سیستم تهویه مطبوعی مجهز می‌باشد. ازجمله امکانات دیگر اتاق‌های این هتل تلویزیون ماهواره‌ای می‌باشد که از طریق آن می‌توانید به شبکه‌های تلویزیونی جهانی دسترسی داشته ‌باشد.

یک حمام شخصی مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارد. بطری آب نیز در یخچال به صورت مداوم شارژ می‌شود که هر چند باید هزینه آن را پراخت کنید.

فاصله هتل تا:

- خیابان استقلال:1.3 کیلومتر

- موزه پرا استانبول: 1 کیلومتر

- برج گاتالا: 1.1 کیلومتر

- شاخ طلایی استانبول: 0.7 کیلومتر

- گرند بازار استانبول: 4.4 کیلومتر

- بازار عتیقه فروشی : 4.4 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل دنیز پالاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی روزنامه خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب تلویزیون سیستم تنظیم هوا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2