آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کومکاپی

هتل کومکاپی کوناگی استانبول
kumkapi kunagi Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کومکاپی کوناگی

چرا هتل کومکاپی کوناگی KumKapi Kunagi Hotel

هتل کومکاپی کوناگی یک هتل سه ستاره در منطقه تاریخی فاتح استانبول است که نزدیک به مکان‌های تاریخی مسجد آبی و کاخ کومکاپی است. منطقه کومکاپی به رستوران‌های ماهی مشهور می‌باشد. این هتل با فضای مدرن و تراس روباز با منظره دریای مرمره پذیرای مهمانان می‌باشد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل کومپاپی کوناگی:

میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی مکان‌های گردشگری شهر استانبول می‌توانند از پذیرش 24 ساعته هتل راهنمایی بخواهند. پرسنل هتل مسلط به سه زبان ترکی، روسی و انگلیسی می‌باشند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود درهتل سری بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید. فرودگاه در فاصله تقریبا 16 کیلومتری هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد.
از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد که هر دو درهتل کومکاپی کوناگی در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل مسافران در لابی تعبیه شده تا با خیال راحت ‌بتوانید چمدان‌هایتان را قبل از تحویل اتاق به این قسمت بسپارید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سری بزنید. لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران می‌باشد و هر روز صبحانه در تراس هتل با منظره بسیار زیبا از شهر سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل کومکاپی کوناگی:

این هتل در مجموع دارای 24 اتاق می‌باشد هر یک از 24 اتاق‌ مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال با مینی بار می‌باشد. یک حمام شخصی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که در آن امکاناتی نظیر وسایل آرایشی و بهداشی و سشوار تعبیه شده است. 

فاصله هتل تا:

- موزه نظامی 0.4 کیلومتر

- پارک تکسیم گزی 0.8 کیلومتر

- سیتیز نیشانتاشی 0.9 کیلومتر

- ورزشگاه وودافون 1 کیلومتر

- مسجد ایا صوفیه 4.2 کیلومتر

- تنگه بسفر 11 کیلومتر

- فرودگاه آتاتورک 16.5 کیلومتر

- فرودگاه استانبول 31.4 کیلومتر

- رستوران هتل الیت ورلد 0.6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل کومکاپی کوناگی ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی حمام بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2