آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند استار بسفرس

هتل گرند استار بسفرس استانبول
grand star bosphorus Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند استار بسفرس

چرا هتل گرند استار بسفرس Grand star bosphorus Hotel

هتل گرند استار بسفرس یکی ازهتل‌های معروف چهارستاره در میدان تکسیم استانبول می‌باشد که به پل بسفر نیز نزدیک می‌باشد و دسترسی آسانی به خیابان استقلال دارد. این هتل درسال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته و سبک سنتی خود را حفظ کرده است ؛ همچنین هتل گرند استار از نظر کیفیت و قیمت یکی از بهترین‌ها در بین هتل‌های هم رده خود می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید، اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها دارد. هتل گرند استاربراي مسافراني که به شب‌هاي زنده ، غذا خوردن و خريد کردن علاقه دارند انتخاب مناسبي مي‌باشد.‏

خدمات و امکانات هتل گرند استار بسفرس:

کانتر پذیرش 24 ساعته درهتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشد. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده و مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی، کیفیت اقامت در این هتل را دو چندان می کند.
برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت خدمات شستشوی این هتل سر بزنید. بر اساس قوانین رایج در هتل گرند استار بسفرس استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند. از جمله امکانات و خدمات ارائه‌ شده در این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی (شامل هزینه) اشاره کرد که هر دو درهتل گرند استار بسفرس در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.

هتل گرند استار بسفرس دارای دو رستوران و کافی‌شاپ و بار با ویوی تنگه بسفر می‌باشد. صبحانه هر روز از ساعت 07:00 الی 10:30 به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می‌شود. برای صرف نهار و شام مهمانان می‌توانند در رستوران دیون Dion هتل انواع غذاهای منطقه‌ای از جمله سبزیجات بره ، محلی و دریایی را سرو کنند. 
از جمله امکانات ورزشی و تفریحی هتل می‌توان به استخر سرپوشیده ، استخر در فضای باز، سونا و استخر ویژه کودکان البته با پرداخت هزینه اشاره کرد. یک باشگاه تناسب اندام نیز در هتل برای علاقه‌مندان به ورزش تعبیه شده است. لازم به ذکراست مهمانانی که برای سفرهای کاری به این شهر رجوع کرده‌اند هتل گرند استار بسفرس تجهیزات کاری مانند خدمات فکس و سالن مخصوص کنفرانس وجلسات برای مهمانان مهیا کرده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند استار بسفرس:

هتل گرند استار دارای 125 اتاق در 6 طبقه می‌باشد که هر اتاق به کمد لباس، تلویزیون، میز کار، تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی مجهز می‌باشد. همه اتاق‌ها دارای کف فرش پوش شده و صندوق اماناتی برای نگهداری از اشیاء قیمتی و یک مینی بار می‌باشند و برخی اتاق‌ها نیز ویوی دریا دارند. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلفن مستقیم، تلویزیون به همراه کابل، سشوار، دوش و وان اشاره کرد.

فاصله این هتل تا:

- خیابان استقلال : 0.1 کیلومتر
- ایستگاه تراموای تکسیم : 0.1 کیلومتر
- برج گالاتا : 1.2 کیلومتر
- برج دختر : 2.2 کیلومتر
- ایاصوفیه : 2.8 کیلومتر
_ فرودگاه استانبول : 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل گرند استار بسفرس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق تلویزیون گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2