آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش
vida Hotel کیش
درجه هتل:
هتل ویدا کیش

چرا هتل ویدا کیش Vida Hotel ؟

هتل پنج ستاره ویدا کیش در زمینی به مساحت 7.500 متر مربع ساخته شد و در بهار 1396 هتل ویدا با 12 طبقه که تنها 9 طبقه آن اقامتی است به بهره برداری رسید. هتل ویدا کیش یکی از زیر مجموعه های گروه هتل‌های تاپ تورز به شمار می‌رود؛ تاپ تورز نیز یکی از معروفترین برند‌های مطرح صنعت گردشگری ایران است. این هتل امکانات رفاهی مناسبی را با استانداردهای روز دنیا در بلوار موج که تا ساحل نیلگون خلیج فارس و بزرگترین اسکله تفریحی جزیره کیش که با معماری بسیار زیبا بنا شده است، تنها 5.1 کیلومتر فاصله دارد ارائه می‌دهد. یکی از مزایای اقامت در هتل ویدا سهولت در دسترسی به مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و کلوپ‌های تفریحی است.

امکانات هتل ویدا کیش:

 خدماتی که در هتل وجود دارند در دو دسته رایگان و جانبی که شامل هزینه می‌شوند تقسیم می‌شود؛ امکاناتی که به صورت رایگان در دسترس تمامی مهمانان قرار می‌گیرد شامل: استقبال و ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای که در تمامی اتاق‌ها و لابی با سرعت محدود در دسترس است، شارژ روزانه چای، قهوه و آب معدنی موجود در اتاق‌ها و در نهایت یک قطعه عکس 10*15 که با مراجعه به غرفه عکاسی هتل می‌توانید آن را تهیه کنید؛ می‌شود.امکانات و خدمات جانبی نیز شامل اسپا و ماساژ، اجاره خودرو، دوچرخه سواری، غرفه عکاسی، کانتر گردشگری، کافی‌شاپ و رستوران، سالن‌های همایش و میتینگ می‌شود.
رستوران گندم با معماري بسيار زيبا و فضايي دلنشين كه در طبقه اول هتل مجلل ويدا واقع شده است، در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذيرايي از ميهمانان است. ظرفيت اين رستوران ٣٠٠ نفر بوده كه داراي دو فضاي مجزاي سالن غذاخوري و تراس مي‌باشد. خدمات رستوران گندم صبحانه بوفه، ناهار و شام منوی آلاکارته و روم سرویس 24 ساعته است. در كافى شاپ هتل مجلل ويدا مي‌توانيد انواع نوشيدنى‌هاى گرم و سرد و دسرهاى خوشمزه را ميل. اين كافى‌شاپ در لابى هتل با ظرفيت ٧٠ نفر به صورت ٢٤ ساعته قادر به ارائه سرويس مي‌باشد. همچنين كافه حياط ويدا نيز در فضايى بسيار زيبا و دلنشين در محوطه بيرون هتل با ظرفيت ٦٠ نفر از ساعت ١٣:٠٠ الي ٠٣:٠٠ بامداد آماده پذيرايى از ميهمانان را دارد. مجموعه ورزشى هتل زيباى ويدا شامل استخر سرپوشيده، سونا، جكوزى و باشگاه بدن سازى با طراحى استاندارد و به كارگيرى تجهيزات مدرن، ساعاتى لذت بخش را در محيطى آرام براى شما فراهم خواهد كرد.
هتل ویدا در کنار تمامی خدمات رفاهی و تفریحی که ارائه می‌دهد خدمات ویژه تولد،  ماه عسل و .. را نیز با هماهنگی قبلی برای شما تدارک می‌بیند و طبق درخواست شما اتاقتان را برای شما و عزیزانتان تزئین می‌نماید؛ این تزئینات می‌تواند شامل بادکنک‌ها، کاغذ رنگی‌ها کیک و .. باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ویدا کیش:

هتل ویدا با 144 اتاق که در مجموع 300 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل دو تخته دبل، دوتخته توئین، دوتخته تراس‌‌دار، دو تخته رویال دریا، سه تخته استاندارد، سخ تخته رویال و سوئیت یک‌خوابه جکوزی‌‌دار دریا قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی 32 اینچی، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید، منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل ویدا کیش تا:
- اسکله تفریحی: ۱.۲۰۷ کیلومتر
- کوه نور: ۱.۲۵۰ کیلومتر
- بولینگ مریم: ۱.۲۸۷ کیلومتر
- بازار پانیذ: ۱.۳۵۳ کیلومتر
- فلای بورد: ۱.۶۹۸ کیلومتر
- کیبل اسکی: ۱.۷۰۳ کیلومتر
- کارتینگ: ۱.۷۵۹ کیلومتر
- رستوران پنگوئن: ۱۸۷ متر
- رستوران گیلک: ۲۴۹ متر
- رستوران سنتی بابا قدرت: ۲۹۲ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویدا کیش ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق آتلیه عکاسی رمپ اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار اینترنت در اتاق با هزینه جداگانه یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2