<p>&lt;p&gt;هتل شایگان کیش&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل شایگان&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل کیش&lt;/p&gt;&lt;p&gt;جزیره کیش&lt;/p&gt;&lt;p&gt;کیش&lt;/p&gt;&lt;p&gt;تور کیش&lt;/p&gt;</p><p><br />تور کیش<br />تور ارزان قیمت<br />تور چارتر<br />تور لحظه آخر<br />جزیره کیش</p><p>گردشگری</p><p>ایرانگردی</p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش
shaygan Hotel کیش
درجه هتل:
هتل شایگان

چرا هتل شایگان Shaygan Hotel ؟

هتل پنج‌ستاره شایگان جزیره کیش که یکی از بهترین هتل‌های منطقه است در سال 82 در زمینی به مساحت 15.000 متر مربع ساخته و بهره برداری شد. هتل در 4 طبقه بنا شد و 3 آسانسور مخصوص مهمانان برای دسترسی هرچه آسان تر در آن تعبیه شده است. "Shaygan Hotel" در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن دیدنی کیش دارد. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از طرف دیگر ساحل نیلگون خلیج فارس و اسکله تفریحی با امکانات متنوع ازجمله غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و غیره همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

امکانات هتل شایگان:

هتل با مجموعه کاملی از رستوران و کافه از شما پذیرایی می‌کند. رستوران در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام فعالیت می‌کند و انواع غذا‌های سنتی، ایرانی و دریایی را با منوی‌های آلاکارته و گاه بوفه سرو می‌کند؛ کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در کنار طیف گسترده‌ای از کیک‌ها و دسرها آماده می‌کند؛ اگر به هر دلیلی علاقه به رفتن به کافی‌شاپ را ندارید می‌توانید از طریق تلفن‌های موجود در تمامی اتاق‌ها تماس گرفته و سفارشتان را درب اتاق تحویل بگیرید و هزینه آن را در موقع تسویه نهایی با پذیرش حساب کنید. هتل سلامتی شما را فراموش نکرده است و کلوپی مخصوص سلامت و تندرستی تدارک دیده است که با امکانات و خدمات منحصر به فرد لذت سفر و اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند. شما می‌توانید لحظاتی توام از آرامش را با سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و یا حمام سنتی تجربه کنید. طیف دیگری از امکانات برای افرادی که قصذ برگذاری جلسات و .. را دارند نیز وجود دارد؛ این امکانات شامل سالن اجتماعات و همایش‌ها، اتاق جلسات "VIP" دبیرخانه و امکانات کامل صوتی و تصویری است، سرویس پذیرایی نیز در صورت درخواست انجام می‌شود و شما می‌‌توانید با خیال راحت از نحوه برگذاری جلسات و دیدار‌هایتان به آنها بپردازید. یک عکاسی کوچیک نیز وجود دارد که برای تمامی مهمانان یک عکس 10*15 رایگان می‌گیرد و برای عکس‌های بیشتر شامل هزینه می‌شود. اینترنت رایگان به شکل وای فای نیز در تمامی نقاط هتل با سرعت محدود در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایگان:

واحدهای اقامتی هتل ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند با طراحی داخلی زیبا و سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. برای مثال می‌توان به تهویه ‌مطبوع، تخت‌خواب‌های استاندارد و راحت، مبل نشیمن، چای‌ساز و یخچال اشاره کرد. اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود که در کمد آنها قرار دارد نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌ همراه لوازم‌ بهداشتی و سشوار هم در همه اتاق‌ها موجود است.

فاصله هتل شایگان تا:
- اسکله تفریحی: ۱.۳۳۳ کیلومتر
- بولینگ مریم: ۱.۴۱۳ کیلومتر
- بازار پانیذ: ۱.۴۴۰ کیلومتر
- کوه نور: ۱.۳۹۳ کیلومتر
- فلای‌بورد: ۱.۸۲۴ کیلومتر
- کیبل اسکی: ۱.۸۳۰ کیلومتر
- کارتینگ: ۲.۱۹۲ کیلومتر
- پلاژ آقایان: ۲.۳۱۷ کیلومتر
- باغ پرندگان: ۵۵٫۳۷۰ کیلومتر
- پارک دلفین‌ها: ۶.۱۰۱ کیلومتر
- سفره‌خانه سنتی صبا: ۶۶ متر
- فست‌فود اکسیژن: ۷۰ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل شایگان ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز آتلیه عکاسی رمپ اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2