آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش
dariush grand Hotel کیش
درجه هتل:
هتل داریوش کیش

چرا هتل داریوش کیش Dariush Grand Hotel ؟

هتل بزرگ داریوش کیش نماد تمدن اصیل ایرانی و تمدن بزرگ مردم پارس است. در ساخت این هتل تلاش بسیاری توسط بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی به کار رفته است. نام این هتل داریوش گذاشته شده است چراکه همه اجزا در ساخت آن از تندیس‌ها، ستون‌‌ها و سنگ نگاره‌های محوطه و داخل عمارت همگی برگرفته از ساخت کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید می‌باشد که به مهمانان این امکان را می‌دهد که علاوه بر امکانات، هتلی به صورت یک موزه، مورد توجه و بازدیدشان قرار دارد. هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید در زمینی با وسعت دوازده هکتار در شمال شرق جزیره زیبای کیش نزدیک به ساحل شرقی در سال 1382 توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده است. ویژگی یکتای هتل بزرگ داریوش به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین هتلهای دنیا این است که تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می‌کشاند و یگانه نماد تاریخی کشور است که با معماری بی‌همتای جهانی خود شکوه سلطنت گسترده فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را هویدا نموده و دلیل قاطعی بر بام خلیج همیشه فارس است.

امکانات هتل داریوش کیش:

امکانات غذاخوری هتل شامل رستوران آپادانا، پاسارگاد، کافی شاپ لابی و استخر و کافه لانج می‌شود. رستوران آپادانا در بخش مرکزی طبقه همکف هتل واقع شده است که دارای فضایی بسیار بزرگ با طراحی مجلل است؛ این رستوران به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین چینش، رنگ بندی و معماری را به کار بگیرد تا بتواند خدمات را در بهترین سطح خود ارائه کند. رستوران آپادانا در انتهای راهروی طبقه همکف هتل ساخته شده است، دیوارهای این رستوران با طراحی برگرفته از تخت جمشید ساخته شده‌اند؛ این رستوران از ساعت 13 الی 24 آماده خدمت رسانی است و انواع غذا‌های دریایی، فرنگی و ایرانی را سرو می‌شود. هردو کافی شاپ لابی و استخر انواع نوشیدنی‌ها از گرم و تلخ ترین قهوه تا خنک و شیرین ترین شیک‌ها را در کنار انواع دسر‌ها سرو می‌کنند؛ کافه لانج تنها برای مهمانانی است که سرویس‌ها و اتاق‌های لوکس را اجاره کرده‌اند و بهترین غذا‌های سنتی، ایرانی، فرنگی و فست فود‌ها را در طبقه همکف و بین ساعت 18 الی 21 فراهم می‌کند. از خدمات راگانی که در هتل داریوش کیش برای تمامی مهمانان ارائه شده می‌توان به صبحانه‌ بوفه که از ساعت 7 الی 10 در دسترس است، نهار که البته بسته به نوع رزرو شما با منوی انتخابی و گاه بوفه ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی جهت و رفت و برگشت آسان، پارکینگ، سیستم تلویزیون‌های "IPTV" و اینترنت وای فای رایگان که در تمامی اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل در دسترس است اشاره نمود. در کنار تمامی امکانات رفاهی که هتل داریوش در دسترس مهمانان خود قرار داده است، برای تفریح و ورزش نیز خدمات ویژه و منحصربه فردی را تدارک دیده است؛ این امکانات شامل استخر روباز که اولین فرصت شما برای استراحت و تفریح و لذت شنا کردن در هر فصلی از سال است، بیلیاد با قابلیت ایت بال و اسنوکر، زمین تنیس، باشگاه بدن سازی کاملا مجهز با حضور مربیان، غواصی در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دیدن موجودات بسیار زیبایی نظیر توتیای دریایی، خرچنگ‌ها ستاره‌های دریایی و هزاران نوع ماهی مختلف هستند؛ امکان تفریحی خاص هتل داریوش زمین پینتبال آن است؛ شما می‌توانید با دوستان خود زمین را به برای مدت 60 الی 120 دقیقه اجاره کنید و از یکی از مهیج ترین ورزش‌های دنیا لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل داریوش کیش:

این هتل موزه دارای 184 اتاق، سوییت و کاباناهای مجلل با چشم انداز دریا و باغ است. همه اقامتگاه‌های هتل داریوش دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند "LCD"، روپوش‌های مخملی، حوله و دمپایی در حمام و همچنین محصولات با کیفیت هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر هتل یا دریای درخشان را ارائه می‌دهند و برخی دارای بالکن خصوصی یا پنجره‌هایی سقف تا کف هستند. دیگر امکانات رفاهی که اتاق‌های هتل داریوش در اختیار شما می‌گذارند نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، مینی‌بار و تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل داریوش کیش تا:
- اسکله تفریحی: 1.7 کیلومتر
- پلاژ بانوان کیش: 2.7 کیلومتر
- پلاژ آقایان: 0.5 کیلومتر
- پارک دلفین‌ها: 5.6 کیلومتر
- باغ پرندگان کیش: 5.1 کیلومتر
- رستوران پدیده شاندیز: 14.2 کیلومتر
- شهر زیر زمینی کاریز: 9.2 کیلومتر
- کشتی یونانی: 14.9 کیلومتر
- مرکز تجاری کیش: 1.5 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل داریوش کیش ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
سونا چترآفتاب استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2