آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش
toranj marine Hotel کیش
درجه هتل:
هتل دریایی ترنج

چرا هتل دریایی ترنج Toranj Marine Hotel ؟

مجموعه گردشگری و هتل پنج ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش در خلیج فارس در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع شده است؛ مجموعه ترنج در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی ساحلی در دست ساخت است. ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی ترنج برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است.  برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت ایــن هتل دریـایی تحقیقــات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، دلیل انتخاب می‌باشد. اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده آماج موج شدید یا طوفان نباشد. در ساخت این مجموعه تمام تلاش‌های انجام گرفته گروه مهندسین سازه، مشاور، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوست‌دار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد. هتل ترنج در این امر موفق به دریافت دستاوردهای زیادی از جمله تندیس ویژه اولین و تنهاترین هتل دوستدار و حامی محیط زیست از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردیده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله طلوع و غروب خورشید، امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز، ساحل و … می باشد. سوئیت‌های هتل بر روی اسکله‌ای چوبی در حدود 1 کیلومتر به هم متصل و پیوسته ساخته شده است که در بالا تصویر نهایی و چیدمانی شبیه به یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است.

امکانات هتل دریایی ترنج:

هتل تمامی امکانات و خدمات یک هتل پنج ستاره فراهم . در دسترس تمامی مهمانان قرار داده است؛ امکانات رفاهی آن شامل فعالیت 24 ساعته پذیرش، صحبت کارکنان به زبان‌های انگلیسی و فارسی، سرویس روزانه اتاق، تعویض ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت، در دسترس بودن اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، داشتن امکانات برگذاری جلسه و خدمات تجارت، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. همچنین رستوران، کافی شاپ و فست فود ساحلی، رستوران‌های بزرگ و کوچک و همچنین کافی شاپ بر روی دریا با دید بسیار عالی از غروب و آب‌های آزاد خلیج فارس، سالن اسپا – ماساژ با اتاق‌هایی دارای کف شیشه‌ای ، سالن ورزش برروی آب، خانه بازی کودک، سالن بیلیارد و بازی و … از جمله امکانات تفریحی ورزشی هتل ترنج هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دریایی ترنج:

اقامتگاه‌های هتل ترنج در حال حاضر شامل 100 اتاق می‌شود که همگی بر ر.ی دریا احداث شده‌‌اند و دارای کف‌های شیشه‌ای و بالکن‌های اختصاصی هستند؛ شما می‌توانید با اسفاده از کف شیشه‌ای از داخل اتاق دریا را ببینید و آرامش و سکوت دریا را با بالکن‌های اختصاصی تمامی اتاق‌ها تجربه کنید. واجد‌ها 40، 60 و 120 متری هستند و به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و "VIP" می‌باشند. برای رفاه مهمانان حمل و نقل بین اتاق‌ها و ساحل با ماشین‌های گلف انجام می‌شود و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق‌ها نیز از ماشین‌های ترولی گلف استفاده می‌شود.

فاصله هتل دریایی ترنج تا:

- کوه نور: ۴۰۰ متری
- بلوار ساحل: ۴۳۶ متری
- کارتینگ: ۷۸۶ متری
- اسکله تفریحی: ۱.۴۹۱ کیلومتری
- بولینگ مریم: ۱.۵۷۱ کیلومتری
- فلای‌بورد: ۲.۰۱۱ کیلومتری
- کیبل اسکی: ۲.۰۱۶ کیلومتری
- پلاژ آقایان: ۲.۵۰۳ متری
- پلاژ بانوان: ۲.۸۹۲ کیلومتری
- رستوران هتل ترنج: ۳۵ متری
- رستوران بهارستان: ۲٫۳ کیلومتری
- رستوران پاشا کیش: ۲٫۶ کیلومتری
- کافه بلوط: ۲٫۹ کیلومتری

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دریایی ترنج ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2