آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا

هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا
mc mahberi beach alanya Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا

چرا هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا  MC Mahberi Beach Hotel Alanya ؟

هتل ام سی ماهبری بیچ یکی از هتل های زیبا و چهارستاره لوکس در آلانیا می‌باشد. این هتل در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است و  در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده و شامل ساحلی به طول ۲۰۰ متر است. این هتل در کوناکلی واقع شده است که به آلانیا متصل است و تقریبا ۱۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل ام سی بیچ ریزورت با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، راحتی و راحتی، مجموعه ای از امکانات رفاهی را برای مسافرانی مانند شما ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا  MC Mahberi Beach Hotel Alanya

این هتل دارای یک دربان است. علاوه بر این، هتل ام سی بیچ ریزورت با ارائه یک استخر و صبحانه رایگان، استراحت دلپذیری را از روز شلوغ شما فراهم می کند. برای مهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است.
از دیگر ویژگی‌های برجسته این هتل لوکس می‌توان به سه استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و یک بار ساحلی اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در یکی از سه استخر روباز خنک شوند و آبتنی کنند. همچنین دو استخر کودکان  به همراه سرسره ‌های آبی نیز وجود دارد. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی در تراس آفتاب‌گیر فضای مناسبی برای استراحت مهمانان ایجاد می‌کنند.
اگر به دنبال یک رستوران فرانسوی خوب هستید، ممکن است بخواهید هنگام اقامت در هتل ام سی بیچ ریزورت، از رستوران سیلا دیدن کنید. همچنین رستوران اصلی این هتل نیز دارای یک محوطه  بسته و یک محوطه باز است که در روزهای گرم تابستان گزینه مناسبی می‌باشد. لازم است بدانید آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا  MC Mahberi Beach Hotel Alanya

از اتاق‌های آرامش‌بخشی که دارای تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند لذت خواهید برد و می‌توانید در طول اقامت خود در ارتباط بمانید زیرا هتل MC Beach Resort به مهمانان وای فای ارائه می‌دهد.

فاصله هتل تا

- کاخ حیدرپاشا: ۶.۳ کیلومتر
- لونا پارک آلانیا: ۱۰.۲ کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: ۱۰.۷ کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۷ کیلومتر
- غار داملاتاش: ۱۲.۹ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ام سی ماهبری بیچ آلانیا ‌
رستوران رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2