آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مرجان پلازا تفلیس

هتل مرجان پلازا تفلیس
marjan plaza Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل مرجان پلازا

 چرا هتل مرجان پلازا  Marjan Plaza Hotel ؟

هتل چهار ستاره مرجال پلازا در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته و امکانات مجهز و باکیفیتی ارائه داده است و از 2022 پذیرای مهمانان می‌باشد. از نقاط دیدنی نزدیک هتل مرجان پلازا می‌توان به تئاتر روستاولی، سالن کنسرت تفلیس و سیرک تفلیس اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 16 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

خدمات و امکانات هتل مرجان پلازا  Marjan Plaza Hotel

بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل مشغول پاسخگویی به درخواست‌های مهمانان می‌باشند. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل مرجان پلازا مهمانان خردسال خود را فراموش نکرده و برای کودکان زمین بازی مخصوص و کلاب کودکان ایجاد کرده است.
در ضمن این هتل دارای خدمات نگهبانی، اتاق های بدون آلرژی، رستوران، وای فای رایگان و بار است. مهمانان می‌توانند از مرکز آبگرم و سلامتی با استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سونا و همچنین تراس استفاده کنند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. علاوه بر خدمات ارائه شده در این هتل خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز در هتل ارائه شده است. رستوران Limestone اولین در نوع خود است. جایی که سنت های حلال و گرجی به هم می‌رسند. رستوران Limestone انتخاب‌های متفاوتی از گزینه های گرم و سرد را برای بوفه صبحانه ارائه می‌دهد، در حالی که منوی آلاکارته برای ناهار و شام مهمانان را با غذای مدرن خود شگفت زده می‌کند. 

اتاق‌ها و امکانات هتل مرجان پلازا  Marjan Plaza Hotel

اتاق‌های هتل مرجان پلازا  بسیار شیک و تمیز هستند؛ مطمئنا با اقامت در این هتل می‌توانید به آرامش برسید. از امکانات اتاق‌های هتل مرجان پلازا تفلیس می‌توان به سرویس‌های حمام و بهداشتی لوکس و مجهز اشاره کرد. اتاق ها دارای وان یا دوش هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان از جمله مسواک، شامپو، صابون و سشوار در سرویس ها وجود دارد. از گاوصندوق کوچک دیجیتالی می‌توانید برای نگهداری لوازم ارزشمند و پول هایتان بهره ببرید. تلفن داخل اتاق‌ها خطوط داخلی و خارجی را شماره گیری می‌نماید. پرده هایی که برای شما کار شده، از نوع ضخیم یا Blackout هستند که اگر بخواهید اتاق را برای خواب تاریک کنید، کاملا مناسب هستند.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دوقلو استاندارد
2 تخت یک نفره
اتاق دوقلو مقرون به صرفه
2 تخت یک نفره
سوئیت جونیور با بالکن
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت کینگ با بالکن
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت لوکس
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق دو نفره یا دو نفره - دسترسی معلولان
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سوپریور توئین
2 تخت یک نفره
اتاق سوپریور دو نفره
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- باغچه رز 350 متر
- باغ سامیا 500 متر
- میدان الکساندر گریبایدوف 550 متر
- پارک ورا 650 متر
- باغ جانسوگ کاخیدزه 700 متر
- میدان لندن 850 متر
- پارک ددائنا 1.1 کیلومتر
- پارک 9 آوریل 1.1 کیلومتر
- پل ملکه تامار 1.2 کیلومتر
- میدان قهرمانان 1.2 کیلومتر
- رستوران ها و کافه ها
- کافه/باررسپولیکا50 متر
- کافه/بار کلاسیکو 50 متر
- رستوران مرجانف اکسپرس 100 متر
- جاذبه های برتر
- پانتئون متاتسمیندا 1.5 کیلومتر
- برج پخش تلویزیونی تفلیس 1.6 کیلومتر
- میدان آزادی 1.7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مرجان پلازا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سالن بازی کودکان سونا کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2