آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس

هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس
light house old city Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل لایت هاوس اولد سیتی

چرا هتل لایت هاوس اولد ستی Light House Old City ؟

هتل لایت هاوس اولد سیتی هتلی سه ستاره و اقتصادی می‌باشد. برای مسافرانی که از تفلیس بازدید می‌کنند، لایت هاوس اولد سیتی یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. هتل لایت هاوس اولد سیتی از سال 2014 پذیرای مهمانان می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی 3 دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع ترینیتی مقدس فاصله دارد. ایستگاه مترو آولاباری 500 متر فاصله دارد ایستگاه قطار تفلیس با ماشین 10 دقیقه و فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر فاصله دارد. برای کسانی که علاقه به غذاهای محلی دارند محله دولاباری گزینه مناسبی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل لایت هاوس اولد ستی Light House Old City

در هتل لایت هاوس اولد سیتی یک میز پذیرش 24 ساعته، یک تراس و یک مینی مارکت پیدا خواهید کرد و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ایی صحبت می‌کنند. از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می توان به سالن استراحت مشترک، میز تور و انبار چمدان اشاره کرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند است و در تمام نقاطش امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است؛ یعنی در طول اقامت در این هتل دغدغه تماس با خانواده و دوستان را نخواهید داشت.
این هتل سه ستاره دارای امکانات و خدمات سرگرم کننده ای برای شما از جمله اسکی، دوچرخه سواری، ماساژ و اسپا، تراس آفتاب در نظر گرفته است. در رستوران هتل انواع اقسام غذاهای لذیذ گرجی همچنین صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان می‌باشد.
خدمات دریافت و مبادله ارز نیز در این قسمت انجام می‌شود. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است. اگر کودک به همراه دارید برای سرگرم شدنشان می توانید آن‌ها به اتاق بازی ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده خشکشویی و اتوشویی نیز در دسترس است.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از  خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل لایت هاوس اولد ستی  Light House Old City 

اتاق‌های روشن و دلباز با تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای دارند. حمام دارای سشوار و لوازم آرایش رایگان است. برخی اتاق‌ها دارای پنجره های شیشه ای و دلباز هستند که دارای چشم انداز زیبای مناظر اطراف می‌باشد.
انواع اتاق‌ها
اتاق خانواده استاندارد
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ 2 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس با بالکن
2 تخت یک نفره و 1 مبل تخت خواب شو 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
استودیو با تراس
1 تخت دونفره بزرگ 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دوقلو استاندارد
2 تخت یک نفره
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- رستوران لگیدز واتر 161m
- کافه رستوران سامو 332m
- کافه لیلا 540m
هتل های اطراف
- هتل ایپک 137m
- هتل پاسپورت تفلیس 219m
- گالری این 227m
- هتل بریج بوتیک تفلیس 258m
جاذبه های اطراف
- کلیسای جامع تسمیندا سامبا 293m
- رایک پارک - سالن کنسرت و نمایشگاه 319m
- رایک پارک 492m 

امکانات و خدمات هتل لایت هاوس اولد سیتی ‌
رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام صبحانه در اتاق تلویزیون آباژور لوازم آرایشی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2