آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دنیس تفلیس

هتل دنیس تفلیس
denis Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل دنیس

چرا هتل دنیس Denis hotel ؟

هتل دنیس هتلی چهار ستاره در شهر زیبا و توریستی تفلیس می‌باشد. این هتل از سال 2022 پذیرای مهمانان از سرتاسر دنیا می‌باشد و تقریبا یکی از هتل‌های مدرن و تازه ساز تفلیس شناخته می‌شود. دسترسی این هتل به نقاط  گردشگری آسان می‌باشد. هتل دنیس 1.8 کیلومتر تا ایستگاه مترو دانشگاه پزشکی و 3.4 کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. در ضمن نزدیک ترین فرودگاه به هتل Denis Hotel فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 19 کیلومتر فاصله از این هتل قرار دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است.

خدمات و امکانات هتل دنیس Denis Hotel

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد این هتل به زبان‌های انگلیسی و آذربایجانی ، استانبولی و گرجی مسلط بوده و با همه مسافران توانایی برقراری ارتباط دارند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند و در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان ها قرار دارد.
از این گذشته، هتل دنیس فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن ها دریافت نمی‌کنند. اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.
 در رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. نوشیدنی‌های متنوع در بار یا تراس هتل ارائه می‌شود. نشیمن داخلی و روباز نیز در هتل موجود است. در ضمن مهمانان هتل دنیس می‌توانند از صبحانه بوفه مفصل هتل لذت ببرند. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد. در صورتی که به پول رایج گرجستان نیاز داشتید می‌توانید به صرافی هتل سری بزنید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل دنیس Denis Hotel

این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

انواع اتاق‌ها

اتاق یک نفره کوچک
1 تخت یک نفره
اتاق دو نفره ارزان قیمت
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره ارزان قیمت
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق چهار تخته اکونومی
2 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق استاندارد دو نفره
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره با تخت اضافی
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
اتاق دو نفره دولوکس
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق دو نفره دولوکس
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سه نفره دولوکس
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خانواده استاندارد
1 تخت دونفره بزرگ
اتاق سه نفره لوکس
1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل تا

- باغ‌وحش تفلیس: ۹۰۰ متر
- موزه تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
- پل صلح تفلیس: ۴.۲ کیلومتر
- کلیسای جامع تثلیث: ۵.۳ کیلومتر
- قلعه ناریکالا: ۶ کیلومتر
- باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس: ۶.۳ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دنیس ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2