آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لتوئیله بیچ (ساحل اختصاصی) مارماریس

هتل لتوئیله بیچ (ساحل اختصاصی) مارماریس
letoile beach Hotel مارماریس
درجه هتل:
مارماریس
هتل لتوئیله بیچ (ساحل اختصاصی)

چرا هتل لتوئیله بیچ Letoile Beach Hotel  ؟ 

هتل لتوئیله بیچ هتلی چهار ستاره و مجهز که در Icmeler مارماریس و تنها در چند قدمی ساحل شنی واقع شده است. مرکز شهر Icmeler با رستوران‌ها، کافه‌ها و دیسکوهای متعدد در فاصله چند قدمی قرار دارد. مرکز شهر مارماریس 9 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه دالامان 100 کیلومتر با هتل فاصله دارد. Letoile Beach Hotel از 29 مه 2013 پذیرای مهمانان از سراسر دنیا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل لتوئیله بیچ Letoile Beach Hotel

هتل Letoile Beach واقع در ساحل خلیج Icmeler، دارای یک منطقه ساحلی خصوصی می‌باشد که فرصتی است برای قدم زدن در لبه ساحل و تماشای غروب زیبای خورشید.کارکنان خوش برخورد در میز پذیرش در لابی با روی باز به هر سوالی پاسخ می‌دهند. برای اطمینان از اقامت راحت و آرام مهمانان، هتل خدمات و امکانات مختلفی از جمله اتاق تلویزیون، خدمات پزشکی، خدمات اتاق، خدمات زنگ هشدار و خدمات خشکشویی را ارائه می‌دهد. دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می‌شود. مایحتاج روزمره را می‌توان از سوپرمارکت خریداری کرد. کودکان می‌توانند از زمین بازی لذت ببرند. مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند.
رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. در ضمن رستوران این هتل میان وعده نیز ارائه می‌دهد. این هتل دارای 3 بار می‌باشد و مجموعه ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهد. بعد از ظهر می‌توانید چای یا قهوه را همراه با کیک و شب‌ها سوپ میل کنید. 
مجموعه استخر روباز شامل یک منطقه شنا برای کودکان است و برای ورزش کردن یا فقط استراحت ایده آل است. چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت در تراس آفتاب‌گیر در دسترس هستند. بار استخر مجموعه ای از نوشیدنی های با طراوت را سرو می‌کند. برای مهمانانی که مایل به فعالیت هستند، تنیس و بسکتبال در دسترس است. همچنین به علاقه مندان به ورزش طیف گسترده ای از فعالیت های داخل سالن از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد و دارت ارائه می‌شود. گزینه های مختلف سلامتی از جمله اسپا، سونا، حمام و درمان های ماساژ در هتل موجود است.
همه چیز را می توان رزرو کرد. صبحانه، ناهار و شام اشتهای بزرگ و کوچک را برآورده می‌کند. این هتل میان وعده نیز ارائه می دهد. این هتل مجموعه ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل لتوئیله بیچ Letoile Beach Hotel

اتاق‌های این هتل با دکوراسیونی شیک دیزاین شده اند. مهمانان می‌توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. اقلام با ارزش را می‌توان به طور ایمن در گاوصندوق نگهداری کرد. میهمانان همچنین یک یخچال را در میان ویژگی های استاندارد پیدا خواهند کرد. از دیگر امکانات آن می توان به اینترنت، تلفن و تلویزیون اشاره کرد. سشوار در حمام ارائه شده است.

انواع اتاق‌ها

اتاق استاندارد دو یا دو نفره
1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره
اتاق دو نفره یا دوقلو با نمای جانبی دریا
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با منظره دریا
2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- پارک جمهوری 400 متر
- پارک علم و آموزش آتاتورک 550 متر
- پارک مهمت کارادمیر 950 متر
- پارک مصطفی گوکمن 1000 متر
- پارک مهمت اینس 1 کیلومتر
- پارک مصطفی توکمک 1.5 کیلومتر
- باغ چای 3.6 کیلومتر
- پارک ترکمن هلیل 5 کیلومتر
- پارک اسن 6 کیلومترا
- کافه/باردیزی 150 متر
- جاذبه های برتر
- قلعه مارماریس 7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2