آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لئو پالاس تفلیس

هتل لئو پالاس تفلیس
leo palac Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل لئو پالاس

چرا هتل لئو پالاس تفلیس Leo palace z ؟

هتل لئو پالاس هتلی چهار ستاره در شهر تفلیس و در منطقه سیتی سنتر قرار گرته است. از جمله نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از تئاتر روستاولی، سالن کنسرت تفلیس و سیرک تفلیس. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در 16 کیلومتری هتل لئو پالاس قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل لئو پالاس Leo palace

کارکنان میز پذیرش 24 ساعته با زبان انگلیسی، ارمنی، گرجی و روسی به صورت شبانه روزی آماده کمک هستند. هر روز صبح در کاخ لئو بوفه و صبحانه قاره ای در دسترس است. میهمانان می‌توانند در رستوران La Carte انواع غذاهای بین‌المللی را سفارش داده و یا غذاهای سبک تر و نوشیدنیها را در کافه هتل میل کنند. در رستوران های هتل از سبزیجات و میوه های تازه در تهیه غذاهای خوشمزه استفاده شده تا رضایت خاطر میهمانان را فراهم سازند. در این هتل شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل لئو پالاس نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است. 
علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. هتل هتل لئو پالاس  دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. برای آنکه مسافران سفری مفرح و دلپذیر را تجربه کنند؛ هتل لئو پالاس تورهای پیاده‌روی را ارائه می‌کند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل البته با پرداخت اندکی هزینه را دارند. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل لئو پالاس Leo palace

اتاق‌ها دارای میز و تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از واحدهای هتل دارای بالکن هستند. اتاق‌های هتل هتل لئو پالاس ، مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت و سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی با حوله و محصولات آرایشی بهداشتی رایگان است. اتاقها سقف‌هایی بلند و گچ کاری شده، پنجره‌هایی با پرده‌های لوکس، شومینه‌ و کاشی‌کاری‌هایی زیبا دارد . برای هر اتاق، یک تراس اختصاصی تعبیه شده که چشم اندازی رو به شهر زیبای تفلیس دارند.

انواع اتاق‌ها

اتاق دولوکس با بالکن
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت یک خوابه
اتاق خواب: 3 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
اتاق خانوادگی
1 مبل تختخواب شو و 2 تخت دونفره بزرگ
اتاق دولوکس دو یا دو نفره
3 تخت دونفره
اتاق سه تخته با بالکن
3 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- باغ سامیا 500 متر
- پارک ورا 650 متر
- باغ جانسوگ کاخیدزه 750 متر
- میدان لندن 800 متر
- پارک ددائنا 1.1 کیلومتر
- پارک 9 آوریل 1.1 کیلومتر
- پل ملکه تامار 1.2 کیلومتر
- میدان قهرمانان 1.3 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها
- کافه/باررسپابلیکا 150 متر
- کافه/بار کلاسیکو 150 متر
جاذبه های برتر
- پانتئون متاتسمیندا 1.4 کیلومتر
- برج پخش تلویزیون تفلیس 1.6 کیلومتر

 **ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لئو پالاس ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب تلفن تلویزیون گاو صندوق
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2