آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویز پاتایا

هتل ویز پاتایا
wiz Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل ویز

چرا هتل ویز Wiz Hotel ؟

هتل ویز یک هتل سه ستاره مقرون به صرفه که در پاتایا جنوبی واقع شده است. این هتل که هم جنبه شغلی و هم سرگرمی دارد در تپه ی پراتامناک واقع شده است و از لحاظ موقعیت مکانی از خیابان واکینگ استریت پاتایا 1.5 و از ساحل جامتین پاتایا 3.9 کیلومتر فاصله دارد . با وجود سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی معمولی از این هتل انتظار داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل ویز Wiz Hotel

پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان است و در این بخش انباری هم برای نگهداری از چمدان ها قرار دارد. در این هتل شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. رستوران این هتل با منوی بوفه پذیرای مهمانان می‌باشند. فروشگاهی نیز در هتل برای خرید سوغاتی و هدیه در هتل قرار دارد. سیگار کشیدن در کل فضای هتل ممنوع می باشد. خشکشویی و اتوشویی در این هتل شامل هزینه مجزا می باشد. در مغازه های نزدیک هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کنید و از گشت و گذار در شهر با موتور لذت ببرید.
در فضای بیرونی هتل می‌توانید به استخر روباز، صندلی آفتاب دسترسی داشته باشید. یک کافه کنار استخر برای هتل در نظر کرفته شده بر روی بام و در کنار استخر قرار دارد و می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در آن‌جا نوش جان کنید. در ساحل نزدیک هتل چترهای ساحلی همراه با صندلی های مخصوص و دوش فضای باز به هنراه اجاره اسکی وجود دارند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. 

اتاق‌ها و امکانات هتل ویز Wiz Hotel

اتاق‌های هتل ویز پاتایا بسیار شیک و تمیز هستند؛ مطمئنا با اقامت در این هتل می‌توانید به آرامش برسید نظافت روزانه در همه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به صورت رایگان انجام می‌گیرد. هر واحد دارای تهویه مطبوع و تلویزیون کابلی/ماهواره ای صفحه تخت است. یک یخچال کامل و یک کتری برقی وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی با منظره کوه هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان نیز می‌باشد. این هتل 3 نوع تایپ اتاق دارد.

انواع اتاق‌ها 

- Deluxe Double or Twin Room مساحت این اتاق 27 متر مربع می‌باشد و دارای 1 تخت خواب کویین می‌باشد.
- Deluxe Queen Room with Two Queen Beds مساحت این اتاق‌ها 27 متر مربع می‌باشد و دارای 2 تخت خواب کویین می‌باشد.
- Deluxe Double or Twin Room with Balcony مساحت این اتاق‌ها 31 متر مربع می‌باشد و دارای 1 تخت خواب کویین می‌باشد. چشم انداز این اتاق‌ها رو به کوه می‌باشد.

فاصله هتل تا

- معبد بودای بزرگ: ۲۹۰ متر
- ساحل پاتایا: ۹۳۰ متر
- خیابان واکینگ استریت: ۱.۱ کیلومتر
- بازار شناور پاتایا: ۶.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویز ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان آرایشگاه
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق ناهار در اتاق تلفن گاو صندوق
استخر رو باز اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی چترآفتاب استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2