آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا مارماریس

هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا مارماریس
(casa de maris spa & resort (adult only 14 plus Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا

چرا هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  Casa De Maris Spa & Resort Hotel  ؟

 کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا هتلی لوکس و پنج ستاره در شهر زیبای مارماریس می‌باشد این هتل تا ساحل اختصاصی حدودا دو دقیقه فاصله دارد و دارای اتاق‌های با بالکن اختصاصی با منظره چشم گیر رو به دریا هستند. اگر به دنبال آرامش هستید پیشنهاد می‌کنیم از این هتل غافل نشوید. فرصت رفتن به آکوآ دریم پارک را از دست ندهید چرا که تنها دو کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  Casa De Maris Spa & Resort Hotel

این مجموعه دارای آسانسور است و برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آن بهره ببرید. کارکنان خوش برخورد در میز پذیرش در لابی با خوشحالی به هر سوالی پاسخ می‌دهند و کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. خدمات و امکانات شامل غرفه روزنامه، سرویس اتاق، خدمات خشکشویی، آرایشگاه، اتاق کنفرانس و پزشک هتل می‌باشد. ضمنا دسترسی به اینترنت بی سیم در مناطق عمومی ارائه می‌شود. تعدادی مغازه از جمله سوپرمارکت برای رفع نیاز احتمالی شما وجود دارد. مهمانانی که با ماشین شخصی خود وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را بدون رزرو قبلی در پارکینگ هتل پارک کنند.
هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  Casa De Maris Spa & Resort Hotel یک استخری زیبا به همراه استخر مخصوص کودکان دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از دریا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. در اسنک بار کنار استخر نوشیدنی های تازه سرو می‌شود. امکانات ورزشی و تفریحی این ریزورت شامل سالن بدنسازی، تنیس روی میز و دارت است. گزینه های سلامتی مختلفی در این ریزورت موجود است، از جمله اسپا، سونا، حمام، سالن زیبایی و ماساژ. گزینه های سرگرمی و امکانات تفریحی شامل کلوپ کودکان و موسیقی زنده است. 
در فضای هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  برای مسافرینی که بخواهند دخانیاتی همچون سیگار را مورد مصرف قرار دهند، سالن مخصوصی برایشان در نظر گرفته شده است. در مقابل هم برای افرادی هم که سیگاری نیستند و یا به دود آن حساس اند نیز اتاق‌های مخصوصی در نظر گرفته شده است. در ضمن این مجموعه شامل یک رستوران و یک بار است. همه چیز را می‌توان رزرو کرد. این اقامتگاه مجموعه ای از نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می دهد. برای مهمانان دو رستوران Saranda Restaurant و Moonlight Restaurant در نظر گرفته شده است که می‌توانید در هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  با منظره بی نظیر طعم غذاهای لذیذ دریای و بین‌المللی را بچشید و اوقات خوشی را سپری کنید. در ضمن اقامت در این هتل با صبحانه می‌باشد و سرو هر وعده دیگری مشمول هزینه می‌شود. در بار هتل نیز نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی از ساعت 10:00 تا 23:30 به صورت همه جانبه ارائه می‌شود. 

اتاق‌ها و امکانات هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  Casa De Maris Spa & Resort Hotel

190 اتاق با چیدمانی مدرن و بالکن اختصاصی می‌باشد. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا  انواع امکانات و تجهیزات برای اقامتی راحت تعبیه شده است که شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کمد لباس، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، میز تحریر، سیستم اطفاحریق، میز و صندلی در بالکن، مبلمان، میز آرایش و آیینه. خدمات اتاق و خدمات اتاق وی‌آی‌پی هم در این هتل قابلیت درخواست دارد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق سه تخته استاندارد 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق دو نفره استاندارد با منظره دریا 1 تخت دونفره

- اتاق دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- پارک ترکمن هلیل 2.4 کیلومتر
- پارک اسن 2.7 کیلومتر
- پارک علم و آموزش آتاتورک 3 کیلومتر
- پارک جمهوری 3.1 کیلومتر
- پارک جینان 3.3 کیلومتر
- پارک ترکمنستان 3.6 کیلومتر
- پارک عبدی ایپکچی 3.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کاسا د ماریس ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2