آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کاپیتول باکو

هتل کاپیتول باکو
capitol Hotel باکو
درجه هتل:
هتل کاپیتول

چرا هتل کاپیتول Capitol Hotel ؟

هتل کاپیتول محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. یکی از دلایل محبوب بودن هتل  دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل کاپیتول:

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کاپیتول:

اتاق‌های هتل کاپیتول تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل کاپیتول تا:
- پارک آتاتورک: 550 متر
- پارک کوراوغلو: 1.5 کیلومتر
- پارک کوالا: 1.5 کیلومتر
- پارک سویل قاضیوا: 2.1 کیلومتر
- پارک افسران: 2.3 کیلومتر
- رستوران مونالیزا: 250 متر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 2.5 کیلومتر
- میدان آزادی: 3.6 کیلومتر
- میدان فواره ها: 3.8 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 3.9 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 4.1 کیلومتر
- برج دختر: 4.3 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 4.4 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 5 کیلومتر
- برج های شعله: 5 کیلومتر
- میدان پرچم: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو گنجلیک: 800 متر
- ایستگاه قطار باکو: 2.7 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 19 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 30 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کاپیتول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2