آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آلبا اند اسپا باکو

هتل آلبا اند اسپا باکو
alba & spa Hotel باکو
درجه هتل:
هتل آلبا اند اسپا

چرا هتل آلبا اند اسپا Alba Hotel & Spa ؟

هتل لوکس و پنج ستاره آلبا اند اسپا امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از باکو برای شما بسازد. "Alba Hotel & Spa" با داشتن یک استخر آب گرم می‌تواند بسیاری از نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این استخر شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال بپردازید. هتل امکانات رفاهی مناسبی را با کیفیتی بالا عرضه می‌کند و شما را از مراجعه به بیرون هتل بی‌نیاز می‌سازد.

امکانات هتل آلبا اند اسپا:

از امکانات تفریحی هتل آلبا اند اسپا می‌توان به استخر آن اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید از جکوزی و سونا نیز بهره‌مند شوید. سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای محلی و بین‌المللی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید. هتل مکانی تحت عنوان پارکینگ اختصاصی ندارد اما می‌توانید از فضای جلو و رو به روی هتل در کنار خیابان استفاده کنید و نگران امنیت خودرو خود نباشید. برای استفاده از پارکینگ خیابانی هتل نیاز به هماهنگی ندارید. همچنین برای افرادی که علاقه به اجاره خودرو دارند این امکان فراهم شده است. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آلبا اند اسپا:

شما در هتل آلبا اند اسپا انتخابی از طیف گسترده‌ای از اتاق‌ها با طراحی مدرن شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 50 اتاق خانوادگی متصل به هم و 10 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت "LED" دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل آلبا اند اسپا تا:
- پارک آتاتورک: 1.1 کیلومتر
- پارک نریمانوف: 1.4 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 1.8 کیلومتر
- پارک سمیر خاسیف: 2.4 کیلومتر
- پارک کوراوغلو: 2.5 کیلومتر
- پارک کوالا: 2.7 کیلومتر
- میدان آزادی: 4.2 کیلومتر
- میدان فواره ها: 4.8 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 4.9 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 5 کیلومتر
- برج دختر: 5 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 5 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 6 کیلومتر
- برج های شعله: 6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 7 کیلومتر
- میدان پرچم: 8 کیلومتر
- ایستگاه مترو گنجلیک: 1.2 کیلومتر
- ایستگاه مترو نریمان نریمانوف: 1.2 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 3.4 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 17 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 29 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آلبا اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق رمپ ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2