آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سفایر باکو

هتل سفایر باکو
sapphire baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل سفایر باکو

چرا هتل سفایر باکو Sapphire Hotel Baku ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز سفایر باکو با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد.

امکانات هتل سفایر باکو:

مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 40 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، مراقبت از پوست و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. میهمانان کوچک بین 4 تا 12 سال تعطیلات فراموش نشدنی را با برنامه‌های آموزشی و سرگرمی هتل خواهند داشت؛ که شامل استخر، سالن بازی و .. می‌شوند. کافی نت و اتاق بازی هر روز از ساعت 09:00 تا 23:00 خدمت می‌کنند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های  انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سفایر باکو:

هتل سفایر باکو با 30 اتاق که در مجموع در حدود 60/70 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل سفایر باکو تا:
- پارک حیدر لیف: 350 متر
- میدان فواره ها: 650 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 700 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 750 متر
- باغ خان های باکو: 900 متر
- میدان آزادی: 1.1 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.1 کیلومتر
- برج دختر: 1.2 کیلومتر
- پارک افسران: 1.2 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.3 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.9 کیلومتر
- برج های شعله: 2.2 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.4 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.3 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.5 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 500 متر
- ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 750 متر
- ایستگاه قطار باکو: 950 متر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سفایر باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2