آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل میدتاون باکو

هتل میدتاون باکو
midtown baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل میدتاون باکو

چرا هتل میدتاون باکو Midtown Hotel Baku ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله 10 دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و دسترسی را برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند را بسیار آسان می‌کند.

امکانات هتل میدتاون باکو:

شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز،اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل میدتاون برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص "Non-smoking" بروید. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل میدتاون باکو:

اتاق‌های هتل میدتاون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل میدتاون باکو تا:
- پارک افسران: 350 متر
- پارک حیدر علی اف: 650 متر
- پارک سویل گازیوا: 850 متر
- پارک زورگه: 850 متر
- میدان فضولی: 1000 متر
- پارک کوالا: 1000 متر
- پارک کوراوغلو: 1.1 کیلومتر
- رستوران یارپاق: 250 متر
- میدان فواره: 1.4 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1.5 کیلومتر
- میدان آزادی: 1.7 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.7 کیلومتر
- برج دختر: 1.9 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.9 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 2.6 کیلومتر
- برج های شعله: 2.8 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3 کیلومتر
- میدان پرچم: 4.4 کیلومتر
- ساحل دلفین: 10 کیلومتر
- ایستگاه مترو منظم: 850 متر
- ایستگاه قطار باکو: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل میدتاون باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2