آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پارک این بای رادیسون باکو

هتل پارک این بای رادیسون باکو
park inn by radisson baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل پارک این بای رادیسون باکو

چرا هتل پارک این بای رادیسون باکو Park Inn by Radisson Baku Hotel ؟

هتل شیک، مجلل و پنج ستاره پارک این بای رادیسون باکو مشرف به بندر دریای خزر در مرکز شهر و قلب تجاری و سرگرمی باکو واقع شده است. میهمانان در چند قدمی منطقه خرید اصلی، مرکز خرید پارک بولوار و میدان فواره قرار خواهند داشت. هتل  هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات هتل پارک این بای رادیسون باکو:

می‌توانید شبانه روز در استخر هتل تفریح کنید و لذت ببرید یا آرامش را در تراس آن تجربه کنید. امکاناتی همچون موزیک، تخت‌های ماساژ، صندلی‌های حمام آفتاب و بار در این تراس وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید و بر صندلی زیر نور خورشید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. دیگر امکانات تفریحی ورزشی داخل هتل نیز سالن بدن سازی، میز تنیس و دارت هستند. علاوه بر خدماتی که برای بزرپسالان ارائه شده است، مهمانان خردسال می‌توانند در تمام طول روز در استخر کودکان و مینی کلاب تفریح کنند. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است.  اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارک این بای رادیسون باکو:

همه اقامتگاه‌های هتل پارک این بای رادیسون باکو دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند  LCD، و همچنین محصولات با کیفیت، روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر هتل یا دریای درخشان را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی یا پنجره‌هایی سقف تا کف هستند. دیگر امکانات رفاهی که اتاق‌های هتل پارک این در اختیار شما می‌گذارند نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، مینی‌بار و تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون باکو تا:
- پارک شهریار: 150 متر
- میدان آزادی: 400 متر
- پارک مالاکان: 700 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 750 متر
- پارک بول بول: 800 متر
- پارک حیدر علی اف: 900 متر
- باغ صمد وورگون: 900 متر
- میدان فواره: 1.1 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 1.1 کیلومتر
- باغ خان های باکو: 1.1 کیلومتر
- برج دختر: 1.2 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.4 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.5 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 1.6 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.8 کیلومتر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 1.8 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.1 کیلومتر
- برج های شعله: 2.3 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.1 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.2 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 400 متر
- ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 900 متر
- ایستگاه قطار باکو: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 30 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پارک این بای رادیسون باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2