آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هایت ریجنسی باکو

هتل هایت ریجنسی باکو
hyatt regency baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل هایت ریجنسی باکو

چرا هتل هایت ریجنسی باکو  Hyatt Regency Baku Hotel ؟

حیات از جمله بهترین هتل‌های زنجیره‌ای در جهان بوده و گردشگران تقریبا در اغلب مقاصد توریستی امکان اقامت در یکی از شعبات آن را خواهند داشت. این یک شرکت هتل‌ داری چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در منطقه ریورساید پلازا شیکاگو قرار دارد و هتل‌های لوکس و تجاری، استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های تفریحی متعددی را مدیریت می‌کند. امروزه این هتل زنجیره‌ای دارای بیش از ۱۱۰۰ هتل در ۶۹ کشور در شش قاره جهان است.

امکانات هتل هایت ریجنسی باکو:

هتل پنج ستاره هایت ریجنسی باکو در بخش تاریخی باکو واقع شده است و از امکانات تفریحی ورزشی آن می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز در کنار جکوزی و سونا اشاره نمود. خدمات رفاهی نیز در بالا ترین سطح خود ارائه شده‌اند. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و آذربایجانی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. رستوران درجه یک "Mezzo" غذاهای اروپایی و آذربایجانی سرو می‌کند و دارای یک تراس تابستانی سایه دار است. مهمانان همچنین می‌توانند از نوشیدنی‌ها در لابی لانژ لذت ببرند یا در کافه آرمایتی استراحت کنند. علاوه بر مرکز تناسب اندام می‌توانید از ورزش‌هایی مانند تنیس روی میز، تنیس روی چمن و اسکواش نیز لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هایت ریجنسی باکو:

هتل هایت ریجنسی باکو تمام امکانات را برای رفاه مهمانان با فضای داخلی به سبک کلاسیک و دکوراسیونی با رنگ‌های گرم فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل هایت ریجنسی باکو تا:
- باغ ازمیر: 150 متر
- دایره ایستگاه اتوبوس قدیمی: 350 متر
- پارک سویل گازیوا: 650 متر
- پارک افسران: 1.1 کیلومتر
- میدان پیروزی: 1.5 کیلومتر
- رستوران آی گونشو: 200 متر
- میدان فواره: 2.2 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 2.3 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 2.5 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 2.6 کیلومتر
- برج دختر: 2.7 کیلومتر
- میدان آزادی: 3 کیلومتر
- برج های شعله: 3.2 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 3.3 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 4 کیلومتر
- میدان پرچم: 5 کیلومتر
- ساحل دلفین: 10 کیلومتر
- مترو جلیل ممدقل زاده: 650 متر
- ایستگاه مترو منظم: 1.1 کیلومتر
- ایستگاه قطار باکو: 2.4 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 21 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هایت ریجنسی باکو ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2