آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فیرمونت باکو، برج های شعله باکو

هتل فیرمونت باکو، برج های شعله باکو
fairmont baku , flame towers Hotel باکو
درجه هتل:
هتل فیرمونت باکو، برج های شعله

چرا هتل فیرمونت باکو، برج های شعله Fairmont Baku Hotel, Flame Towers ؟

برج‌های شعله بهترین مهمان نوازی معاصر را به مسافران ارائه می‌دهند. بسیاری از 318 اتاق و سوئیت مجلل هتل فیرمونت دارای چشم اندازهای رشک برانگیز از دریای خزر و سراسر شهر هستند. هتل فیرمونت باکو، برج‌های شعله با امکاناتی بیش از پنج ستاره طراحی شده است.

امکانات هتل فیرمونت باکو، برج های شعله:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام، سونا، اتاق‌های ماساژ و مرکز آب گرم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. "The Jazz Club" هتل، آهنگ‌های ساکسیفون را که به زیبایی با ملودی‌های پیانو تنظیم شده‌اند، با منظره خارق‌العاده دریای خزر، در روزهای هفته برای محیطی دنج جاز آماده می‌کند. می‌توانید در سالن سینمای "IMAX" باکو، که در همان ساختمان فیرمونت برج‌های شعله واقع شده است از فیلم و سریال‌ها لذت ببرید. انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای محلی در رستوران "Le Bistro Fairmont" سرو می شود. کوکتل‌های اصیل و سنتی را می‌توانید در بار نور لانژ میل کنید. مجموعه‌ای از دسرها و همچنین سالاد، ساندویچ و سوشی در کافه بالکن ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فیرمونت باکو، برج های شعله:

اتاق‌های هتل "Fairmont Baku, Flame Towers" با کفپوش‌های چوبی و دکوراسیون معاصر، دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی مرمری با دیوار شیشه‌ای به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس،. یک میز کار بزرگ، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. در همه اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ با مناظر پانوراما تعبیه شده است. برخی از اتاق‌ها به سالن طلایی "Fairmont" دسترسی دارند.

فاصله هتل فیرمونت باکو، برج های شعله تا:
- برج های شعله: 40 متر
- پارک آپلند: 250 متر
- پارک ساعت: 500 متر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 550 متر
- پارک فیلارمونی: 700 متر
- موزه فرش آذربایجان: 700 متر
- کاخ شیروانشاهان: 950 متر
- آکسوندوف باغی: 1000 متر
- چرخ و فلک باکو: 1.1 کیلومتر
- برج دختر: 1.2 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.2 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 1.4 کیلومتر
- میدان فواره ها: 1.6 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 1.6 کیلومتر
- میدان پرچم: 2.3 کیلومتر
- میدان آزادی: 2.7 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 3.8 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 5 کیلومتر
- ساحل دلفین: 7 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 22 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 32 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فیرمونت باکو، برج های شعله ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون منوی سرویس خواب آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2