آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هیلتون باکو

هتل هیلتون باکو
hilton baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل هیلتون باکو

چراهتل هیلتون باکو Hilton Baku Hotel ؟

از امکانات خاص و ویژه‌ای که هتل هیلتون باکو ارائه می‌کند می‌توان به یک بار گردان در پشت بام یک ساختمان 25 طبقه اشاره نمود که فضایی بسیار زیبا و پنجرهایی کف تا را با مناظری بی‌نظیر 360 درجه از شهر و دریا ارائه می‌کند. هتل هیلتون باکو در منطقه‌ای تجاری و پر از سرگرمی واقع شده است. "Hilton Baku Hotel" از تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است و شما را از مراجعه به بیرنو هتل بی‌نیاز می‌سازد.

امکانات هتل هیلتون باکو:

رستوران "Sky Grill" نیز در تراس بالای ساختمان قرار دارد که انواع غذا‌های دریایی و استیک را ارائه می‌دهد؛ البته شما برای استفاده از این رستوران نیاز به رزرو قبلی دارید. بجز این بار و رستوران هتل بار و رستورانی دیگری را نیز ارائه می‌کند که بدون نیاز به هماهنگی و فقط با پرداخت هزینه غذا ونوشیدنی خود می‌توانید از آن استفاده کنید. امکانات ورزشی و تفریحی هتل یک استخر، باشکاه ورزشی 24، و مرکز اسپا است؛ باشگاه ورزشی هتل با هزینه جداگانه در دسترس است و می‌توانید در طی سفر نیز برنامه تمرینی خود را با دستگاه‌های کامل و حضور مربی پیش ببرید. مرکز اسپا "Eforea Spa" از ساعت 10 الی 19 در دسترس است و انواع خدمانی درمانی و ماساژ‌های سر، صورت و بدن را انجام می‌دهد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. . دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هیلتون باکو:

هتل هیلتون تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. اتاق‌ها بزرگ و روشن بوده و دارای تخت‌های کینگ هستند.

فاصله هتل هیلتون باکو تا:
- میدان آزادی: 300 متر
- باغ سمعد وورغون: 800 متر
- پارک حیدر لیف: 850 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 900 متر
- میدان فواره ها: 1.2 کیلومتر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 1.2 کیلومتر
- باغ خان های باکو: 1.2 کیلومتر
- برج دختر: 1.3 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 1.5 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 1.5 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.6 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.9 کیلومتر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 1.9 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.3 کیلومتر
- برج های شعله: 2.5 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.1 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.2 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 500 متر
- ایستگاه مترو جعفر جبارلی: 800 متر
- ایستگاه قطار باکو: 950 متر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 30 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هیلتون باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2