آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اولد استریت بوتیک باکو

هتل اولد استریت بوتیک باکو
old street boutique Hotel باکو
درجه هتل:
هتل اولد استریت بوتیک

چرا هتل اولد استریت بوتیک Old Street Boutique Hotel ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های دبی را تجربه خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. هتل بوتیک در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو ایچری شهر و برج میدن واقع شده است. این هتل دارای تراس با منظره دریای خزر است.

امکانات هتل اولد استریت بوتیک:

شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل فرست کلاس برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. هتل اولد استریت بوتیک دارای دو رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را برای شما فراهم می‌کنند. هتل بر روی سقف دارای یک تراس و فضای باز است که رستوران و بار را در آنجا قرار داده است که هوای آزاد و مناظری زیبا از شهر و دریا را در کنار طعم‌های لذیذ فراهم آورد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اولد استریت بوتیک:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک و مدرن است. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل اولد استریت بوتیک تا:
- باغ خان های باکو: 100 متر
- برج دختر: 200 متر
- کاخ اسماعیلیه: 250 متر
- کاخ شیروانشاهان: 250 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 300 متر
- میدان فواره ها: 400 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 400 متر
- پارک فیلارمونی: 450 متر
- موزه دولتی هنر آذربایجان: 600 متر
- موزه فرش آذربایجان: 850 متر
- برج های شعله: 1.2 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 1.5 کیلومتر
- میدان آزادی: 1.6 کیلومتر
- میدان پرچم: 2.7 کیلومتر
- موزه هنر مدرن باکو: 2.7 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 4.3 کیلومتر
- ساحل دلفین: 8 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 850 متر
- ایستگاه قطار باکو: 6 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 21 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اولد استریت بوتیک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز روزنامه ویلچر دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2