آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وینتر پارک باکو

هتل وینتر پارک باکو
winter park baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل وینتر پارک باکو

چرا هتل وینتر پارک باکو Winter Park Hotel Baku ؟

هتل چهارستاره وینتر پارک در یکی از بخش‌های توسعه یافته و نوساز اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر باکو واقع شده است. هتل وینتر پارک باکو از فرودگاه حیدر علی اف (GYD) تقریباً 30 کیلومتر (تقریباً 30 دقیقه) و با مرکز شهر باکو کمتر از 30 دقیقه فاصله دارد. در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود وهمچنین دنیای تجارت حرفه ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل وینتر پارک باکو:

ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند. خدمات کرایه خودرو نیز در هتل موجود است و مهمانان می‌توانند با انتخاب خودرو مودر علاقه خود به دیدن شهر و مکان‌های گردشگری، مراکز خرید و ... بروند. همچنین معلولین نیز می‌توانند از تمامی امکاناتی که هتل فرست کلاس برای این عزیزان تدارک دیده استفاده کنند و اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند. سیگار کشیدن در هتل ممنوع بوده و دارای جریمه می‌باشد و شما برای استعمال دخانیات لازم است به اتاق مخصوص Non-smoking بروید. هتل وینتر پارک دارای یک رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های ترکی، ایتالیایی و بین‌المللی را برای شما فراهم می‌کنند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل وینتر پارک باکو:

هتل وینتر پارک باکو متشکل از 173 اتاق متفاوت با موقعیت و دید متفاوت و طراحی‌‌های مفهومی است که خدمات کاملی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل وینتر پارک باکو تا:
- میدان فواره‌ها: 550 متر
- پارک حیدرعلی اف: 550 متر
- موزه ادبیات آذربایجان نظامی: 650 متر
- پارک مرکزی: 750 متر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 750 متر
- باغ خان‌های باکو: 850 متر
- کافه لانژ باراینب: 100 متر
- رستوران پیتزا فستاس: 150 متر
- کاخ اسماعیلیه: 900 متر
- پارک افسران: 1.1 کیلومتر
- برج دختر: 1.1 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 1.2 کیلومتر
- میدان آزادی: 1.4 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 1.8 کیلومتر
- برج‌های شعله: 2.1 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 2.4 کیلومتر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 3.5 کیلومتر
- میدان پرچم: 3.6 کیلومتر
- ساحل دلفین: 9 کیلومتر
- ایستگاه مترو ساخیل: 700 متر
- ایستگاه متروی مترو نظامی: 750 متر
- ایستگاه قطار باکو: 1.3 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 20 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل وینتر پارک باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات پزشکی اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2