آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دیوان اکسپرس باکو

هتل دیوان اکسپرس باکو
divan express baku Hotel باکو
درجه هتل:
هتل دیوان اکسپرس باکو

چرا هتل دیوان اکسپرس باکو Divan Express Baku Hotel ؟

با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب و همچنین نزدیک بودن حمل و نقل عمومی و داشتن ترانسفر و خدمات گشت شهری هتل، دسترسی راحتی به معروف ترین جاذبه‌های باکو را تجربه خواهید کرد. هتل تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز شهر فاصله دارد. از دیگر ویژگی‌های هتل اقامت مقرون به صرفه آن است. فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارد و دسترسی را برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند را بسیار آسان می‌کند.

امکانات هتل دیوان اکسپرس باکو:

صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران "Divan" ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی ترکی و بین‌المللی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود.  پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دیوان اکسپرس باکو:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند. 

فاصله هتل دیوان اکسپرس باکو تا:
- پارک نریمانوف: 750 متر
- مرکز فرهنگی حیدر علی اف:900 متر
- پارک آتاتورک: 1.2 کیلومتر
- شهریار باغ: 1.3 کیلومتر
- پارک سمیر خاسیف: 1.6 کیلومتر
- پارک کوراوغلو: 2.1 کیلومتر
- پارک کوالا: 2.2 کیلومتر
- کافه / باروینی: 100 متر
- کافه / بار لاله: 300 متر
- میدان آزادی: 3.4 کیلومتر
- موزه ملی تاریخ آذربایجان: 4.2 کیلومتر
- میدان فواره‌ها: 4.2 کیلومتر
- کاخ اسماعیلیه: 4.5 کیلومتر
- برج دختر: 4.6 کیلومتر
- کاخ شیروانشاهان: 4.8 کیلومتر
- موزه فرش آذربایجان: 5 کیلومتر
- برج‌های شعله: 6 کیلومتر
- چرخ و فلک باکو: 6 کیلومتر
- میدان پرچم: 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو نریمان نریمانوف: 650 متر
- ایستگاه مترو گنجلیک: 900 متر
- ایستگاه قطار باکو: 2.7 کیلومتر
- فرودگاه حیدر علی اف: 17 کیلومتر
- پایگاه هوایی باکو کالا: 29 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای باکو با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دیوان اکسپرس باکو ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2